Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WARSZAWA. 28 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Retail Solutions Inc. (RSi) - światowy dostawca opartych o pracę w chmurze rozwiązań w zakresie tzw. analizy Big Data (dużych zbiorów danych) oraz informacji w czasie rzeczywistym, przeznaczonych dla branży towarów konsumpcyjnych, ogłosił dziś swój udział w IV dorocznym Forum Współpracy, zaplanowanym na 29 maja w Warszawie. W tym jednodniowym wydarzeniu poświęconym łańcuchom dostaw w czasach nowoczesnych technologii wezmą udział producenci produktów szybkozbywalnych (ang. Fast-moving Consumer Goods; FMCG), dystrybutorzy, sprzedawcy detaliczni i usługodawcy. Będzie to okazja do dzielenia się swoimi doświadczeniami i omówienia korzyści płynących ze współpracy i wspólnego planowania działalności gospodarczej z partnerami w ramach łańcucha dostaw.
ECR Polska to niekomercyjny związek zrzeszający sprzedawców detalicznych i producentów produktów szybkozbywalnych, łączących swoje wysiłki w celu rozwijania wspólnej działalności, poprzez tworzenie popytu i poprawę wydajności łańcucha dostaw. W forum ma wziąć udział przeszło 200 uczestników. Tematem rozmów będą najistotniejsze dla branży kwestie oraz sposoby na zaszczepienie przyjętych praktyk międzynarodowych w rodzimej, polskiej rzeczywistości gospodarczej.
RSi pomaga zapewnić codzienną dostępność produktów na półkach każdego sklepu. Platforma RSi gromadzi w ramach dużych zbiorów danych od dostawców detalicznych ponad 2 mld pozycji dziennie, w tym dotyczących punktów sprzedaży, wyczerpanych zapasów, prognoz, promocji, cen itp. Następnie są one przetwarzane na tzw. business intelligence (informacje biznesowe), stanowiące podstawę do podjęcia działań i udostępnianym dostawcom w ramach danego przedsiębiorstwa oraz łańcucha wartości. Zasięg RSi obejmuje dane z punktów sprzedaży od blisko 100 sprzedawców detalicznych działających w 150 tys. miejsc na świecie. Obecnie klientami RSi jest ponad 500 przedsiębiorstw z branży produktów szybkorotujących (ang. Consumer Packaged Goods; CPG) zainteresowanych monitorowaniem i zarządzaniem wynikami swoich marek. Od otwarcia europejskiego oddziału w Londynie w roku 2011 spółka odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów i jest na drodze do poprawy swoich wyników w tym roku o kolejne 40%.
"RSi wspiera wiodące przedsiębiorstwa z branży CPG w budowaniu lepszego dialogu i bardziej skutecznej współpracy handlowej pomiędzy kontrahentami z całego świata - powiedział Cédric Guyot, dyrektor generalny RSi na rynek europejski. - Aktualnie nabieramy coraz większego rozmachu w Polsce, zarówno pod względem sprzedawców detalicznych i producentów produktów szybkozbywalnych. RSi z dumą bierze udział w konferencji ECR i wspiera jej cele związane z promocją kooperacji i budowaniem zaufania pomiędzy kontrahentami w ramach łańcucha dostaw".
Retail Solutions Inc.
Retail Solutions Inc. (RSi) to światowy dostawca rozwiązań typu Big Data oraz analityki prognostycznej dla branży produktów szybko rotujących. Spółka gromadzi i przetwarza dane z miliardów punktów odwiedzanych przez klientów każdego dnia. Następnie na ich podstawie przygotowywane są opracowania pozwalające podejmować działania oraz ułatwiające taktyczne i strategiczne decyzje na szczeblu przedsiębiorstwa oraz w danym obszarze działalności. Innowacyjność i konkurencyjność RSi opiera się o rozwiązania naukowe, algorytmy oraz opatentowaną technologię leżące u podstaw jej systemów działających w chmurze. W celu maksymalizacji dostępności swoich produktów, odkrywania nowych możliwości oraz napędzania sprzedaży, platformie RSi zaufało już ponad 500 firm CPG z całego świata, w tym m.in. Colgate-Palmolive, Danone, Diageo, Heineken, Kimberly-Clark, Kraft, L'Oréal, Mondelez, Nestlé, Procter & Gamble oraz Unilever. Więcej informacji o firmie uzyskać można pod adresem: http://www.retailsolutions.com
Źródło: Retail Solutions Inc
KONTAKT:
April Burghardt
Specjalista ds. PR w RSi
tel. +1-646-246-0484
e-mail: april@gabdata.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.05.2014, 13:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |