Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK i LONDYN, 28 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Zaledwie trzy miesiące po tym, jak papierowe wydanie Newsweeka z powodzeniem wróciło do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Europie, przedstawiciele legendarnego tygodnika poinformowali o nawiązaniu wyłącznej współpracy z Empirical Media w celu zawierania na różnych rynkach całego świata umów licencyjnych na papierowe i internetowe wydania Newsweeka.
"Nawiązanie współpracy z Empirical otwiera przed nami nowe możliwości dotarcia z naszym tygodnikiem do czytelników na różnych rynkach całego świata - mówił Etienne Uzac, współzałożyciel i dyrektor generalny wydawcy Newsweeka - IBT Media. - Popyt na Newsweeka ma zasięg globalny, a po wznowieniu jego papierowego wydania w Stanach Zjednoczonych i Europie obserwujemy rosnące zainteresowanie. Wszystko wskazuje więc na to, że jest to świetny moment na poszerzenie międzynarodowego zasięgu Newsweeka, a nawiązanie współpracy z Empirical może stanowić ważny krok w tym kierunku".
Empirical Media - międzynarodowa firma usługowo-doradcza w branży mediów - będzie pozyskiwać chętnych na zagraniczną licencję do wydawania Newsweeka na różnych rynkach całego świata. Na początku skupi się na rynkach Europy Środkowej i Azji, gdzie obserwuje się rosnący popyt na tego typu czasopisma. Tygodnik Newsweek, od lat będący silną marką licencjonowaną, wydawany jest już na lokalnych licencjach w Korei, Pakistanie, Polsce, Japonii i Ameryce Łacińskiej.
"Zapotrzebowanie na lokalne wydania Newsweeka występuje na całym świecie - mówiła przedstawicielka Empirical Laurie Benson. - Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z IBT Media i Newsweekiem, dzięki niej bowiem ta potężna marka, będąca symbolem najwyższej jakości dziennikarstwa, dotrze do jeszcze większej liczby czytelników na całym świecie".
IBT Media
IBT Media jest organizacją patronacką wydającą zarówno uznane, kultowe pozycje prasowe, jak i nowatorskie wydawnictwa debiutujące na rynku, którym przyświeca wspólna idea krzewienia u ludzi pasji oraz sprawiania, by byli bardziej świadomymi obywatelami. Dzięki IBT Media czytelnicy w ponad 190 krajach mogą śledzić bieżące wydarzenia z kraju i ze świata, zapoznawać się z opiniami najznamienitszych komentatorów, a także zyskiwać informacje, które przydają im się w życiu. Obecnie wydawnictwa marki IBT tworzone są przez lokalne redakcje w pięciu krajach - należą do nich m.in. International Business Times, Newsweek, Medical Daily, Latin Times i iDigitalTimes. Więcej informacji na temat IBT Media można znaleźć na stronie: http://corp.ibt.com.
Empirical Media
Empirical Media działa na rzecz przyspieszenia globalnego rozwoju firm z branży mediów, świadcząc najwyższej klasy usługi i doradztwo za pośrednictwem zespołu doświadczonych podmiotów. Na czele Empirical Media stoi weteran branży mediów, Jim Friedlich, a oddziałem w Londynie kieruje Laurie Benson, która w przeszłości wydawała Times Magazine Europe, a także kierowała Bloomberg BusinessWeek w państwach EMEA. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://empiricalmedia.com/.
Ewentualne zapytania związane z licencjami proszę kierować na adres: Laurie.Benson@empiricalmedia.com.
Źródło: IBT Media
KONTAKT:Samantha Nelson, Edelman, w imieniu Newsweek i IBT Mediatel. 212 704 4589e-mail: Samantha.nelson@edelman.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.05.2014, 18:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |