Newsletter

Bielmar prezentuje nowe logo

28.05.2014, 16:16aktualizacja: 28.05.2014, 16:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stare logo Bielmar
Stare logo Bielmar
Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki - "Zawsze smakuje!". Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika dominującego w pierwowzorze.

Nowe logo to inwestycja w znak nowoczesny i prostszy, a dzięki temu bardziej funkcjonalny w codziennej eksploatacji. Utrzymanie wizualnej spójności między starym i nowym znakiem ma na celu podkreślenie wieloletniej tradycji Spółki. "Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal 70 lat pozwoliły nam zbudować silną i rozpoznawalną markę" - mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji. Pierwowzór nowego logotypu funkcjonował w identyfikacji spółki od 1990 roku. Nową wersję znaku zaprojektowała agencja brandingowa Sputnik Design.

Zakłady Tłuszczowe "Bielmar", jako jeden z niewielu znaczących producentów na rynku tłuszczów, (obecnie gracz nr 3 w kategorii margaryn), posiadają w 100% polski kapitał. To silna spółka pracownicza, której udziały od 1994 roku znajdują się w posiadaniu, m.in. byłych i obecnych pracowników. Status eksperta zawdzięcza trosce o najwyższą jakość produktów, komponowanych według autorskich receptur z wykorzystaniem naturalnych składników. Renomowane marki margaryn: "Śniadaniowa" i "Palma z Murzynkiem" pozycjonują Spółkę w gronie liderów branży spożywczej w Polsce.

KONTAKT:

Agnieszka Rudek

Kolterman Media Communications

tel. (12) 631 94 00

tel. kom. +48 510 081 203

mail: a.rudek@kmc-pr.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 28.05.2014, 16:16
Źródło informacji Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ