Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MENLO PARK, Kalifornia i TEL AWIW-JAFA, Izrael, 3 czerwca 2014 /PRNewswire/ - Firma Consumer Physics ogłosiła dzisiaj, że realizowana na portalu Kickstarter kampania poświęcona urządzeniu SCiO - podręcznemu skanerowi cząsteczkowemu, który umożliwi użytkownikom lepsze zrozumienie świata fizycznego, zebrała ponad 2 miliony dolarów w niecałe 30 dni od ponad 10 000 zwolenników. Kampania SCiO jest w tej chwili piątą najlepiej finansowaną kampanią technologiczną w historii Kickstarter, a do zakończenia zbiórki pieniędzy pozostały jeszcze dwa tygodnie.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140530/92931
"Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wsparli nasz projekt - powiedział Dror Sharon, dyrektor generalny firmy Consumer Physics. - Wszyscy jesteśmy zaskoczeni zainteresowaniem i wyczekujemy momentu, w którym będziemy mogli pomagać ludziom w odkrywaniu otaczającego ich świata".
Na dzień dzisiejszy, firma Consumer Physics otrzymała również wsparcie od ponad 600 inwestorów, maniaków komputerowych, producentów i naukowców, którzy przyłączyli się do zbudowania własnych aplikacji i stworzenia modeli dla SCiO. W ramach realizacji tego kluczowego etapu rozwoju firma Consumer Physics ogłosiła również dostarczenie użytkownikom nowych korzyści, a mianowicie wszystkie własne, niekomercyjne aplikacje SCiO stworzone przez firmę będą udostępniane bezpłatnie i bezterminowo wszystkim użytkownikom Kickstarter.
Więcej informacji o firmie Consumer Physics i SCiO można uzyskać, czytając o kampanii crowdfundingowej SCiO na stronie Kickstarter (https://www.kickstarter.com/projects/903107259/scio-your-sixth-sense-a-pocket-molecular-sensor-fo ) oraz na stronie firmy Consumer Physics http://www.consumerphysics.com/myscio.
Consumer Physics
Celem Consumer Physics jest udostępnienie narzędzia, które pomoże użytkownikom w lepszym zrozumieniu otaczającego ich świata fizycznego. Pierwszy produkt SCiO w ramach realizowanej kampanii jest dostępnym w rozsądnej cenie, eleganckim czujnikiem chemicznym, którego promocja rozpoczęła się w kwietniu 2014 r. Firma założona przez Drora Sharona i Damiana Goldringa w 2011 r. otrzymuje wsparcie od Khosla Ventures (http://www.khoslaventures.com). Do wcześniejszych inwestorów zaliczają się również Dov Moran, założyciel Comigo, telewizji przyszłości (http://www.comigo.com) oraz wynalazca pamięci USB, a także inni czołowi "aniołowie biznesu". Firma Consumer Physics zebrała również fundusze poprzez OurCrowd, platformę crowdfundingową, hybrydę typu VC (venture capital).
Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.consumerphysics.com/myscio.
Śledź wydarzenia dotyczące kampanii za pomocą mediów społecznościowych:
- Twitter: https://twitter.com/my_scio
- Facebook: http://on.fb.me/RPNt2N
Źrodło: Consumer Physics
KONTAKT:
Andrew Karl
Triple Point PR dla Consumer Physics
tel. 415-955-8500
e-mail: akarl@triplepointpr.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.06.2014, 11:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |