Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Komputronik S.A. z siedzibą w Poznaniu, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000270885, przesyła do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.
Według wstępnych danych pochodzących z systemów sprzedaży Emitenta, z uwzględnieniem prognoz dotyczących otrzymania bonusów, premii posprzedażnych, ale bez uwzględniania funduszy marketingowych od producentów na częściowe refinansowanie działań promocyjnych, w maju, drugim miesiącu roku obrachunkowego 2014 (kończy się w dniu 31 marca 2015 roku), osiągnął w ujęciu jednostkowym szacunkowy zysk handlowy ze sprzedaży o wartości 10,5 mln zł, wobec osiągniętych w analogicznym miesiącu ubiegłego roku wyników o wartości 7,6 mln zł (wzrost o 39%). Emitent informuje, że w ubiegłym roku publikował szacunki przychodów za maj 2013 roku raportem bieżącym nr 14/2013, które na dzień publikacji tego raportu szacowane były na 7,0 mln zł, jednak ostatecznie okazały się niedoszacowane.
Zarząd Emitenta pozytywnie ocenia wyniki sprzedaży za ubiegły miesiąc, na co wpływ miały zmiany w otoczeniu konkurencyjnym Emitenta, a także lepsza koniunktura sprzedaży detalicznej w związku ze znacznie większą ilością odbywających się I Komunii Świętych w Polsce w porównaniu do ubiegłego roku.
Powyższą informację Zarząd Spółki, przekazuje na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (t.j. Dz. U. 2009 r. Nr 185, poz. 1439 ze zm.).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi pif/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.06.2014, 12:20 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |