Newsletter

Zdrowie i styl życia

Elektryczna szczoteczka do zębów Oral-B(R) SmartSeries(TM) z łącznością Bluetooth(R) już w sprzedaży

24.06.2014, 13:54aktualizacja: 24.06.2014, 13:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza w historii ogólnodostępna interaktywna elektryczna szczoteczka do zębów - jedyna w swoim rodzaju z łącznością Bluetooth 4.0 - już w sprzedaży w Wielkiej Brytanii, a począwszy od jesieni na całym świecie.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Po lutowym debiucie na targach Mobile World Congress, gdy trafiła na pierwsze strony gazet, interaktywna elektryczna szczoteczka do zębów Oral-B SmartSeries wyposażona w Bluetooth 4.0 w końcu znalazła się w sklepach.

Szczoteczka Oral-B SmartSeries z Bluetooth 4.0, reprezentująca nowy poziom innowacyjności - od Oral-B, światowego lidera w dziedzinie higieny jamy ustnej i czołowego producenta elektrycznych szczoteczek do zębów, z których korzystają dentyści na całym świecie - jest już dostępna w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Pierwsze, limitowane egzemplarze produktu wyprzedały się na pniu i zebrały znakomite recenzje.

SmartSeries 6 000 z Bluetooth jest już dostępna u sprzedawców detalicznych, w tym na stronach boots.comAmazon.co.uk w Wielkiej Brytanii po sugerowanej cenie detalicznej 229 GBP.*

Szersza sprzedaż w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej rozpocznie się jesienią roku 2014, a w pozostałych regionach świata w roku 2015.

Już od dziś, aplikacja Oral-B dostępna jest za darmo na platformie iOS w Wielkiej Brytanii i USA, natomiast wersja na Androida pojawi się w sierpniu. W lipcu, sierpniu i wrześniu 2014 r. dostęp do usługi uzyskają klienci z Europy Zachodniej, Azji, Australii i Nowej Zelandii, zaś w pozostałych regionach z aplikacji będzie można korzystać w roku 2015.

Oral-B SmartSeries nie tylko usuwa do 100% więcej płytki nazębnej niż tradycyjne szczoteczki, ale także współpracuje z aplikacją Oral-B, wyznaczając nowe standardy osobistej higieny jamy ustnej. Szczoteczka przeznaczona jest dla współczesnych klientów korzystających z dobrodziejstw sieci, którzy chcieliby obserwować i kontrolować swoje zwyczaje związane z myciem zębów i tworzyć bardziej efektywne i spersonalizowane metody szczotkowania po to, aby udoskonalić technikę mycia zębów i uzyskiwać lepsze wyniki w badaniach dentystycznych.

Testy wstępne aplikacji Oral-B wykazały, że przy aktywnym połączeniu czas szczotkowania wydłuża się z poniżej 60 sekund szczoteczką tradycyjną do dwóch minut i szesnastu sekund szczoteczką elektryczną, a więc nawet przekracza zalecane przez dentystów dwie minuty.

„Oral-B może poszczycić się długą historią innowacji w dziedzinie higieny jamy ustnej, a SmartSeries jest jednym z najbardziej oczekiwanych produktów w naszej ponad sześćdziesięcioletniej historii. Przyjęcie wśród konsumentów, stomatologów i sprzedawców detalicznych z różnych części świata okazało się niezwykle pozytywne - powiedział Wayne Randall, wiceprezes działu Global Oral Care w Procter and Gamble. - Możliwości lepszego dbania o zdrowie jamy ustnej, jakie dają rozwiązania oparte na przetwarzaniu danych, oraz zacieśnienie współpracy pomiędzy pacjentami i stomatologami to znaczące i obiecujące trendy - jesteśmy dumni z bycia pionierami w tej dziedzinie”.

W pierwszych recenzjach konsumentów napisanych po limitowanej przedsprzedaży na stronie boots.com w Wielkiej Brytanii szczoteczka Oral-B SmartSeries z Bluetooth uzyskała ogólną ocenę 4,8 gwiazdki:

- Rosie382; boots.com; 6 maja 2014 r. "Wspaniały produkt - inny niż wszystkie"; "W ogólnym rozrachunku to naprawdę fantastyczna szczoteczka. To inwestycja, ale warta każdego funta. Jeśli chcesz dbać o swoje zęby i dziąsła - ten produkt jest bezcenny".

- 6BethP; boots.com; 2 maja 2014 r. "Przełom"; "Cieszę się, że zainwestowałem w tę szczoteczkę. Tradycyjną mogę teraz spokojnie wyrzucić do kosza!".

- xprettiiblux; boots.com; 7 maja 2014 r. „Totalna czystość!”; „(…) do tego dochodzi jeszcze aplikacja Bluetooth. Świetna funkcja, która naprawdę pozwala na dostosowanie higieny jamy ustnej do twoich potrzeb, ułatwiając przy tym komunikację z dentystą i rozpoznawanie miejsc, które wymagają interwencji".

Funkcje i zalety nowych szczoteczek SmartSeries z obsługą Bluetooth 4.0:

  • Bluetooth 4.0: możliwość połączenia elektrycznej szczoteczki z aplikacją na smartfonie za pośrednictwem Bluetooth przy niskim poborze prądu;
  • Technika oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjna: usuwa do 100% więcej płytki nazębnej niż zwykłe szczoteczki manualne;
  • Sześć różnych trybów czyszczenia: tryb codzienny, głębokie czyszczenie, wybielanie, pielęgnacja dziąseł, pielęgnacja wrażliwych zębów, czyszczenie języka;
  • Kompatybilność z sześcioma rodzajami końcówek: CrossAction, Precision Clean, 3D White, Sensitive, Floss Action, TriZone;
  • Czujnik nacisku: sygnalizuje zbyt mocny nacisk szczoteczki i ogranicza jej prędkość szczotkowania;
  • Etui podróżne: ochrona szczoteczki i ładowarki w trakcie podróży.

 

Funkcje i zalety aplikacji Oral-B:

  • Dwustronna komunikacja: aplikacja przesyła dane ze szczoteczki i pozwala na jej programowanie z zastosowaniem spersonalizowanych trybów.
  • Pomoc specjalistów i skoncentrowana higiena: działając w ścisłej współpracy z dentystą, czynność szczotkowania zębów może być analizowana i programowana po stronie aplikacji, umożliwiając skuteczniejsze czyszczenie i skupienie na obszarach problemowych w jamie ustnej.
  • Spersonalizowane programy szczotkowania: użyj swojego smartfona jak „pilota” w celu dostosowania ustawień szczoteczki, w tym wyboru długości sesji i preferowanych trybów.
  • Przechowywanie danych: ponieważ zabieranie smartfona do łazienki bywa niewygodne, szczoteczka może samodzielnie przechować do 20 sesji, synchronizując dane i aktualizując zapisy, gdy tylko nawiąże połączenie z aplikacją.
  • Sprzyja lepszym zwyczajom: Aplikacja wraz z interaktywną szczoteczką elektryczną ułatwia pacjentowi przestrzeganie konkretnych zasad, co w znacznej mierze wpływa na lepsze wyniki podczas badań dentystycznych.
  • Ułatwia utrzymanie dwuminutowego czasu szczotkowania: dzięki wyświetlaniu wiadomości, informacji pogodowych, kalendarzy, filmów wideo, odznak za osiągnięcia i porad dotyczących higieny jamy ustnej, dwie minuty dwa razy dziennie miną, zanim to zauważysz.

Więcej informacji na temat nowej serii szczoteczek SmartSeries i innych elektrycznych szczoteczek Oral-B wyposażonych w Bluetooth 4.0 można znaleźć na stronie oralb.co.uk.

* Cena może różnić się od sugerowanej - wszelkie decyzje związane z ceną, prezentacją, ilością towaru dostępną w sklepach i dystrybucją leżą w wyłącznej gestii sprzedawców detalicznych.

Oral-B

Oral-B to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B, należąca do grupy Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej oraz czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w USA i na wielu innych rynkach.

Procter & Gamble

Produkty marki P&G stosuje około 4,8 mld klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com

Galeria zdjęć/multimediów: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140624005532/en/

KONTAKT:

MSLGROUP Nowy Jork

Jessica Spano

tel. 646-500-7654

e-mail: jessica.spano@mslgroup.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2014, 13:54
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ