Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Po lutowym debiucie na targach Mobile World Congress, gdy trafiła na pierwsze strony gazet, interaktywna elektryczna szczoteczka do zębów Oral-B SmartSeries wyposażona w Bluetooth 4.0 w końcu znalazła się w sklepach.
Szczoteczka Oral-B SmartSeries z Bluetooth 4.0, reprezentująca nowy poziom innowacyjności - od Oral-B, światowego lidera w dziedzinie higieny jamy ustnej i czołowego producenta elektrycznych szczoteczek do zębów, z których korzystają dentyści na całym świecie - jest już dostępna w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Pierwsze, limitowane egzemplarze produktu wyprzedały się na pniu i zebrały znakomite recenzje.
SmartSeries 6 000 z Bluetooth jest już dostępna u sprzedawców detalicznych, w tym na stronach boots.com i Amazon.co.uk w Wielkiej Brytanii po sugerowanej cenie detalicznej 229 GBP.*
Szersza sprzedaż w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej rozpocznie się jesienią roku 2014, a w pozostałych regionach świata w roku 2015.
Już od dziś, aplikacja Oral-B dostępna jest za darmo na platformie iOS w Wielkiej Brytanii i USA, natomiast wersja na Androida pojawi się w sierpniu. W lipcu, sierpniu i wrześniu 2014 r. dostęp do usługi uzyskają klienci z Europy Zachodniej, Azji, Australii i Nowej Zelandii, zaś w pozostałych regionach z aplikacji będzie można korzystać w roku 2015.
Oral-B SmartSeries nie tylko usuwa do 100% więcej płytki nazębnej niż tradycyjne szczoteczki, ale także współpracuje z aplikacją Oral-B, wyznaczając nowe standardy osobistej higieny jamy ustnej. Szczoteczka przeznaczona jest dla współczesnych klientów korzystających z dobrodziejstw sieci, którzy chcieliby obserwować i kontrolować swoje zwyczaje związane z myciem zębów i tworzyć bardziej efektywne i spersonalizowane metody szczotkowania po to, aby udoskonalić technikę mycia zębów i uzyskiwać lepsze wyniki w badaniach dentystycznych.
Testy wstępne aplikacji Oral-B wykazały, że przy aktywnym połączeniu czas szczotkowania wydłuża się z poniżej 60 sekund szczoteczką tradycyjną do dwóch minut i szesnastu sekund szczoteczką elektryczną, a więc nawet przekracza zalecane przez dentystów dwie minuty.
„Oral-B może poszczycić się długą historią innowacji w dziedzinie higieny jamy ustnej, a SmartSeries jest jednym z najbardziej oczekiwanych produktów w naszej ponad sześćdziesięcioletniej historii. Przyjęcie wśród konsumentów, stomatologów i sprzedawców detalicznych z różnych części świata okazało się niezwykle pozytywne - powiedział Wayne Randall, wiceprezes działu Global Oral Care w Procter and Gamble. - Możliwości lepszego dbania o zdrowie jamy ustnej, jakie dają rozwiązania oparte na przetwarzaniu danych, oraz zacieśnienie współpracy pomiędzy pacjentami i stomatologami to znaczące i obiecujące trendy - jesteśmy dumni z bycia pionierami w tej dziedzinie”.
W pierwszych recenzjach konsumentów napisanych po limitowanej przedsprzedaży na stronie boots.com w Wielkiej Brytanii szczoteczka Oral-B SmartSeries z Bluetooth uzyskała ogólną ocenę 4,8 gwiazdki:
- Rosie382; boots.com; 6 maja 2014 r. "Wspaniały produkt - inny niż wszystkie"; "W ogólnym rozrachunku to naprawdę fantastyczna szczoteczka. To inwestycja, ale warta każdego funta. Jeśli chcesz dbać o swoje zęby i dziąsła - ten produkt jest bezcenny".
- 6BethP; boots.com; 2 maja 2014 r. "Przełom"; "Cieszę się, że zainwestowałem w tę szczoteczkę. Tradycyjną mogę teraz spokojnie wyrzucić do kosza!".
- xprettiiblux; boots.com; 7 maja 2014 r. „Totalna czystość!”; „(…) do tego dochodzi jeszcze aplikacja Bluetooth. Świetna funkcja, która naprawdę pozwala na dostosowanie higieny jamy ustnej do twoich potrzeb, ułatwiając przy tym komunikację z dentystą i rozpoznawanie miejsc, które wymagają interwencji".
Funkcje i zalety nowych szczoteczek SmartSeries z obsługą Bluetooth 4.0:
- Bluetooth 4.0: możliwość połączenia elektrycznej szczoteczki z aplikacją na smartfonie za pośrednictwem Bluetooth przy niskim poborze prądu;
- Technika oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjna: usuwa do 100% więcej płytki nazębnej niż zwykłe szczoteczki manualne;
- Sześć różnych trybów czyszczenia: tryb codzienny, głębokie czyszczenie, wybielanie, pielęgnacja dziąseł, pielęgnacja wrażliwych zębów, czyszczenie języka;
- Kompatybilność z sześcioma rodzajami końcówek: CrossAction, Precision Clean, 3D White, Sensitive, Floss Action, TriZone;
- Czujnik nacisku: sygnalizuje zbyt mocny nacisk szczoteczki i ogranicza jej prędkość szczotkowania;
- Etui podróżne: ochrona szczoteczki i ładowarki w trakcie podróży.
Funkcje i zalety aplikacji Oral-B:
- Dwustronna komunikacja: aplikacja przesyła dane ze szczoteczki i pozwala na jej programowanie z zastosowaniem spersonalizowanych trybów.
- Pomoc specjalistów i skoncentrowana higiena: działając w ścisłej współpracy z dentystą, czynność szczotkowania zębów może być analizowana i programowana po stronie aplikacji, umożliwiając skuteczniejsze czyszczenie i skupienie na obszarach problemowych w jamie ustnej.
- Spersonalizowane programy szczotkowania: użyj swojego smartfona jak „pilota” w celu dostosowania ustawień szczoteczki, w tym wyboru długości sesji i preferowanych trybów.
- Przechowywanie danych: ponieważ zabieranie smartfona do łazienki bywa niewygodne, szczoteczka może samodzielnie przechować do 20 sesji, synchronizując dane i aktualizując zapisy, gdy tylko nawiąże połączenie z aplikacją.
- Sprzyja lepszym zwyczajom: Aplikacja wraz z interaktywną szczoteczką elektryczną ułatwia pacjentowi przestrzeganie konkretnych zasad, co w znacznej mierze wpływa na lepsze wyniki podczas badań dentystycznych.
- Ułatwia utrzymanie dwuminutowego czasu szczotkowania: dzięki wyświetlaniu wiadomości, informacji pogodowych, kalendarzy, filmów wideo, odznak za osiągnięcia i porad dotyczących higieny jamy ustnej, dwie minuty dwa razy dziennie miną, zanim to zauważysz.
Więcej informacji na temat nowej serii szczoteczek SmartSeries i innych elektrycznych szczoteczek Oral-B wyposażonych w Bluetooth 4.0 można znaleźć na stronie oralb.co.uk.
* Cena może różnić się od sugerowanej - wszelkie decyzje związane z ceną, prezentacją, ilością towaru dostępną w sklepach i dystrybucją leżą w wyłącznej gestii sprzedawców detalicznych.
Oral-B
Oral-B to światowy lider rynku produktów do szczotkowania zębów, którego wartość sięga ponad 5 mld USD. Marka Oral-B, należąca do grupy Procter & Gamble, obejmuje tradycyjne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, a także produkty do płukania jamy ustnej oraz czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, takich jak nici dentystyczne. Tradycyjne szczoteczki do zębów Oral-B są używane przez lekarzy dentystów częściej niż jakiejkolwiek innej marki w USA i na wielu innych rynkach.
Procter & Gamble
Produkty marki P&G stosuje około 4,8 mld klientów na całym świecie. Firma posiada jedną z najsolidniejszych ofert złożoną z zaufanych i charakteryzujących się wysoką jakością wiodących marek, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach na świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
Galeria zdjęć/multimediów: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140624005532/en/
KONTAKT:
MSLGROUP Nowy Jork
Jessica Spano
tel. 646-500-7654
e-mail: jessica.spano@mslgroup.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.06.2014, 13:54 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |