Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jacky Lacombe z wykształcenia jest inżynierem elektrykiem, absolwentem Ecole Nationale Superieure d'Ingenieurs w Tuluzie. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży energetycznej na rynku polskim oraz we Francji. Od 1983 do 2008 roku związany był z grupą EDF, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery menedżerskiej w energetyce jądrowej - od kierownika działu remontów do szefa wydziału inżynierii jądrowej na poziomie korporacyjnym. W latach 1998 - 2001 zarządzał pionem remontów i inwestycji oraz tworzył dyrekcję ds. jakości w Elektrociepłowni "Kraków", natomiast przez kolejne pięć lat pełnił funkcję prezesa Kogeneracja SA.
Od 2008 r. Jacky Lacombe jest związany z Dalkią (Grupa Dalkia i EDF). W latach 2009 - 2013 był prezesem Zarządu Dalkii Łódź, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora operacyjnego Grupy Dalkia w Polsce. Do głównych zadań Jacky Lacombe na stanowisku prezesa Dalkii Warszawa należeć będzie opracowanie strategii spółki na najbliższe lata, a także wypracowanie harmonijnej współpracy z PGNiG Termika.
"Przyjąłem funkcję prezesa Zarządu i dyrektora generalnego Dalkii Warszawa, gdyż chcę zaangażować się w budowanie filarów strategii, usprawnić funkcjonowanie spółki i przygotować ją pod kątem przyszłości. Chcę oferować klientom najlepsze rozwiązania energetyczne i konkurencyjne ceny. Odpowiada to sposobowi, w jaki realizuję swoje życie zawodowe: lubię wyzwania polegające na tworzeniu wizji, na ulepszaniu i doskonaleniu istniejących organizacji" - mówi Jacky Lacombe, prezes Dalkii Warszawa.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Kempiński
Dyrektor Biura Komunikacji
tel. +48 516 14 14 14
e-mail: mkempinski@dalkia.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2014, 17:34 |
Źródło informacji | Dalkia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ