Newsletter

MIRACULUM SA testowe wprowadzenie produktu spółki do sieci Biedronka

02.07.2014, 22:47aktualizacja: 02.07.2014, 22:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 45/2014

Zarząd Spółki "Miraculum S.A." informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 2 lipca 2014 roku została zawarta umowa z Jeronimo Martins sp. z o. o. z siedzibą w Kostrzynie, na podstawie którego strony ustaliły testowe, na okres 1-3 miesięcy, wprowadzenie jednego z produktów Spółki do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo Martins sp. z o.o. centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.

Celem testów jest wprowadzenie produktu do oferty stałej sieci Biedronka.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2014, 22:47
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ