MIRACULUM SA testowe wprowadzenie produktu spółki do sieci Biedronka
02.07.2014, 22:47aktualizacja: 02.07.2014, 22:47
Zarząd Spółki "Miraculum S.A." informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 2 lipca 2014 roku została zawarta umowa z Jeronimo Martins sp. z o. o. z siedzibą w Kostrzynie, na podstawie którego strony ustaliły testowe, na okres 1-3 miesięcy, wprowadzenie jednego z produktów Spółki do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo Martins sp. z o.o. centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.
Celem testów jest wprowadzenie produktu do oferty stałej sieci Biedronka.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Data publikacji | 02.07.2014, 22:47 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ