Newsletter

VISTULA GROUP SA skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w czerwcu 2014 roku.

03.07.2014, 11:23aktualizacja: 03.07.2014, 11:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 18/2014

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 38,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 12,9 %.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2014 roku wyniosła około 201,6 mln zł i była wyższa o około 8,5 % od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w czerwcu 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 22,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 8,1% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła o około 107,8 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 13,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2013 roku o około 17,2 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 75,0 mln zł i była wyższa o około 7,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.07.2014, 11:23
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ