Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mieszkańcy i sympatycy Augustowa, a także przedstawiciele władz, aktywnie wspierali swoją miejscowość od samego początku akcji. To oni organizowali wspaniałe wydarzenia w przestrzeni miejskiej, przytulali się do pluszowej krowy i zachęcali okoliczne miejscowości do włączenia się do zabawy. Ponadto, wykazali się dużą kreatywnością - założyli i na bieżąco aktualizowali niezależny kanał na YouTube: "Milka-Augustów", na którym cała Polska mogła śledzić ich aktywności w drodze do finału. W finałowym etapie drugiej już edycji akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" Augustów został przytulony za pomocą wirtualnych głosów oddawanych na stronie: www.fioletowastrona.pl aż 51 440 razy!
Na każdym kroku miasto mogło liczyć na ogromne zaangażowanie setek tysięcy ludzi głosujących na nie codziennie i biorących udział w wielu dodatkowych wydarzeniach. Już w pierwszym etapie akcji Augustów otrzymał aż 5 163 813 milionów przytuleń i wraz z Rawą Mazowiecką przytuloną 4 415 501 razy oraz Krynicą-Zdrój, która otrzymała 4 083 601 przytuleń, z dużą przewagą nad setkami innych miast zakwalifikował się do finału.
"Tegoroczna edycja akcji 'Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!' była wyjątkowa - już po raz kolejny mieliśmy okazję się przekonać, że w Polsce mieszkają ludzie mili, życzliwi i pełni pozytywnych emocji. Z przyjemnością patrzyliśmy, jak mieszkańcy 3 finałowych miast - Augustowa, Rawy Mazowieckiej i Krynicy-Zdroju, a także wielu pozostałych, angażują się, żeby wesprzeć swoje miejscowości - mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager marki Milka, organizator akcji. - W trakcie trwania całej II edycji wszyscy przytuliliśmy swoje ulubione miasta ponad 30 milionów razy - ta liczba mówi sama za siebie!"
Wyjątkowa nagroda
Najmilsze Miasto otrzyma wyjątkową nagrodę. Jest nią promocja dla miasta i mieszkańców w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. W ciągu 2 tygodni od zakończenia akcji zostanie zrealizowany spot z udziałem mieszkańców najmilszego miasta, który będzie emitowany w TVN i Internecie do końca lipca tego roku. Kampania dla najmilszego miasta obejmie również radio.
Nagrodą dodatkową dla mieszkańców i sympatyków wszystkich miast, które znalazły się w finale były wyjątkowe rodzinne imprezy plenerowe pełne atrakcji, które uświetniły koncerty gwiazd - Maryli Rodowicz, Kayah i zespołu Zakopower. Relację z tych wydarzeń obejrzały miliony Polaków w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych.
O akcji
W ramach akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" poszukiwaliśmy najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie. A w dodatku są tacy nie od święta czy na pokaz, ale na co dzień, bezinteresownie. Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy to poprzez wysyłanie wirtualnych przytuleń wyłonili najmilsze miasto w Polsce.
Akcja "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" ma aż 5 etapów. Pierwsza faza rozpoczęła się 25 kwietnia, i trwała do 25 maja br., kiedy to zostały wyłonione trzy miasta finałowe. To ich mieszkańcy w następnych tygodniach mieli za zadanie zorganizować wyjątkowe wydarzenia promujące miłą atmosferę panującą w mieście. Relację z tych imprez obejrzeć można było na: www.fioletowastrona.pl, Facebooku i w kanale YouTube (www.youtube.com/MilkaPolska) do 6 lipca br. i na ich podstawie wysyłać wirtualne przytulenia. Augustów z największą liczbą głosów otrzymał tytuł Najmilszego Miasta w Polsce oraz promocję w ogólnopolskich mediach o wartości pół miliona złotych.
Więcej informacji o akcji jest dostępnych na stronie akcji "Milka. Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce!": www.fioletowastrona.pl.
O marce Milka
Milka to najpopularniejsza marka czekoladowa należąca do Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). Portfolio Milki zawiera różnorodne warianty smakowe i gramaturowe czekolad i jest stale poszerzane. Miłośnicy najdelikatniejszej w smaku czekolady mają do wyboru zarówno czystą czekoladę mleczną, tabliczki czekoladowe z dodatkami (w postaci rodzynek, orzechów i nadzienia w różnych smakach) w najbardziej popularnej gramaturze 100 g, jak również 250 g i 300 g. W ofercie znajdują się także: czekolada Milka Milkinis, praliny: I love Milka i Milka Thank You, mini czekoladki Milka Singles, ciastka Milka ChocoJaffa, Milka Pierniczki, Milka Pieguski, ciasteczka Milka ChocoGrain, Chocowafer, ChocoLilaStix, ChocoBiscuit, ChocoMoo, pianka Milka Alpejskie Mleczko oraz draże Milka Lila Stars Snax. Od 1973 roku symbolem marki jest krowa w charakterystyczne biało-fioletowe łaty, którą dziś widać na opakowaniach produktów. Milka ma swoich zwolenników nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie: od Europy po Australię, Stany Zjednoczone i Amerykę Południową. Aby być bliżej konsumentów Milka prowadzi liczne kampanie promocyjne, wśród realizowanych ostatnio są m.in.: "Graj w fioletowe" oraz "Fioletowe wygrywa".
KONTAKT:
Grażyna Stachowska
Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
tel. kom. +48 508 000 326
e-mail: grazyna.stachowska@rc2.pl
Źródło informacji: Organizator akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce"
Materiał na zlecenie: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.07.2014, 12:52 |
Źródło informacji | Organizator akcji |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE