Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2014 r.

10.07.2014, 10:12aktualizacja: 10.07.2014, 10:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2014 r. wyniosła 36,7 mln zł i była o 3,2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 6 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 223,9 mln zł i wzrosła o 7,2% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec czerwca wyniosła 103,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do czerwca 2013.

Sieć dyskontowa

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2014 r. wyniósł 20,9 mln zł, co oznacza poziom o 8% wyższy niż w czerwcu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 6 miesiącach br. osiągnęła poziom 120,9 mln zł i była wyższa o ok. 14,1% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 296 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,7 tys. m2, i była na poziomie o 5,5% wyższym niż w czerwcu 2013.

Sieć modowa

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2014r. wyniosła 15,8 mln zł i była niższa o 2,5% od osiągniętej w czerwcu 2013r.

Sprzedaż po 6 miesiącach br. wyniosła 103,1 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie o 1,4% wyższym niż w czerwcu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w czerwcu 2014 r. osiągnęła poziom 1,9 mln zł, i zmniejszyła się o 3,2 % w porównaniu do czerwca 2013. W ujęciu narastającym po 6 miesiącach 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 14,7 mln zł i wzrosła o ok. 10% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2014, 10:12
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ