Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Komputronik S.A. z siedzibą w Poznaniu, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000270885, przesyła do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.
Według wstępnych danych pochodzących z systemów sprzedaży Emitenta, z uwzględnieniem prognoz dotyczących otrzymania bonusów, premii posprzedażnych, ale bez uwzględniania funduszy marketingowych od producentów na częściowe refinansowanie działań promocyjnych, w czerwcu 2014 roku (miesiącu kończącym pierwszy kwartał roku obrachunkowego 2014/2015), Emitent osiągnął w ujęciu jednostkowym szacunkowy zysk handlowy ze sprzedaży towarów i usług o wartości około 10,1 mln zł wobec 8,1 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku (wzrost o 24,7%).
Emitent, wg najnowszym szacunków, w drugim kwartale kalendarzowym 2014 roku (pierwszy kwartał roku obrachunkowego 2014/2015) osiągnął w ujęciu jednostkowym: szacunkowe przychody handlowe ze sprzedaży towarów i usług o wartości około 463 mln zł wobec analogicznych przychodów w roku ubiegłym o wartości 347,2 mln zł (wzrost o 33,3%); szacunkowy zysk handlowy ze sprzedaży o wartości 29,0 mln zł, wobec analogicznych dochodów o wartości 22,7 mln zł rok wcześniej (wzrost o 28%).
Zarząd Emitenta pozytywnie ocenia niesłabnącą dynamikę wzrostu sprzedaży, której nie towarzyszy erozja marż w poszczególnych kanałach, obserwowana w branży, w której działa Emitent, na przestrzeni ostatnich 3 lat.
Powyższą informację Zarząd Spółki, przekazuje na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (t.j. Dz. U. 2009 r. Nr 185, poz. 1439 ze zm.).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.07.2014, 14:12 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |