Newsletter

115. edycja targów Canton Fair: nowatorskie rozwiązania i wzrost jakości usług wyznacznikami przyszłości handlu

21.07.2014, 12:48aktualizacja: 21.07.2014, 12:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KANTON, Chiny, 21 lipca 2014 r. /PRNewswire/ - Chińskiej reprezentacji piłki nożnej nie udało się wprawdzie dostać do tegorocznych finałów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii, ale z pewnością nie można tego powiedzieć o chińskich produktach. Tylko jeden producent flag z prowincji Zheijang dostarczył do Brazylii aż 50 mln sztuk tego produktu, znaczną część zleceń pozyskując wcześniej na targach Canton Fair, czyli największym tego typu wydarzeniu w Chinach.

Organizatorzy zakończonej 5 maja 115. edycji targów Canton Fair dotrzymali obietnicy zwiększenia konkurencyjności handlu. Choć ogólna wartość zawartych transakcji była nieco niższa w stosunku do 114. edycji, kształtując się na poziomie 191 mld RMB (31 mld USD), to poszczególne dane liczbowe potwierdzają dużą skuteczność podjętych przez organizatorów działań na rzecz stymulowania kreatywności, jakości i rozpoznawalności marek.

W trakcie targów lukratywne umowy zawarło wiele innowacyjnych przedsiębiorstw z Chin, w tym m.in. producenci sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Ponadto odnotowano dynamiczny wzrost sprzedaży tzw. inteligentnych produktów.

W celu zwiększenia frekwencji wśród kupujących organizatorzy 115. edycji targów Canton Fair zastosowali szereg nowatorskich rozwiązań. Dopracowano i rozbudowano rozpoczęte w 2013 r. programy pt. "Wystawcy zapraszają klientów" i "Dotychczasowi klienci zapraszają nowych", dzięki czemu znacznie wzrosła liczba zaproszeń wysłanych przez wystawców i kupujących. W ramach realizowanego w Indiach nowego programu promocyjno-informacyjnego poza zaproszeniami prowadzono również ekskluzywne wywiady na portalach społecznościowych.

Yin Zhenyu - kierownik z jednej z firm zajmujących się wyrobami z pierza - był zachwycony reakcją na wysłane przez jego firmę zaproszenia. "Już pierwszego dnia odpowiedziało 30 zaproszonych - mówił Yin. - Mamy już nawet pierwsze zamówienie od firmy z Malezji na kwotę 50 tys. USD. Każdy kupujący, który otrzyma zaproszenie, może wejść na teren targów bez uiszczania opłaty rejestracyjnej, co z pewnością stanowi duże udogodnienie".

Targi spotkały się z pozytywną oceną firm z całego świata. Już po raz trzeci uczestniczył w nim pochodzący z Sudanu Bastan, przedsiębiorca zajmujący się pozyskiwaniem sprzętu budowlanego. "Targi te są dla zagranicznych hurtowników doskonałym miejscem do robienia zakupów - twierdzi i dodał: - Po powrocie do kraju połowę kupionych tu produktów odsprzedam detalistom. W Sudanie wiele wyrobów pozyskiwanych jest z Chin, bo tutejsze ceny są rozsądne i zróżnicowane zależnie od jakości produktów".

"Jeszcze nigdy nie widziałem tylu klientów gotowych zawrzeć umowę od razu, na miejscu - mówił Ahmed Fouad, zastępca dyrektora Unionaire, egipskiego producenta wyrobów AGD. - Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania".

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp

Źródło: The Canton Fair

KONTAKT:

Wu Xiaoying

tel. +86-20-8913 8628

e-mail: xiaoying.wu@cantonfair.org

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.07.2014, 12:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ