Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w II kwartale 2014 roku przychody netto ze sprzedaży w wysokości 55.368 tys. zł, co stanowi wzrost o 7,2% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 51.636 tys. zł).
Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:
• kwiecień 2014 roku: 17.846 tys. PLN (+1,4% w stosunku do tego samego okresu 2013 roku),
• maj 2014 roku: 18.768 tys. PLN (+10,9% w stosunku do tego samego okresu 2013 roku),
• czerwiec 2014 roku: 18.754 tys. PLN (+9,5% w stosunku do tego samego okresu 2013 roku).
Spółka odnotowała w 2014 roku lepszy wynik II kwartału niż w roku ubiegłym. W II kwartale 2014 roku strata brutto wyniosła 423 tys. zł, czyli o 71% mniej niż w analogicznym okresie 2013 roku (była: strata brutto na poziomie 1.451 tys. zł).
Narastająco, od stycznia do czerwca 2014 roku, łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 115 139 tys. zł, czyli o 5% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 109 694 tys. zł). Zarząd szacuje, że po I półroczu 2014 roku Spółka osiągnie zysk brutto na poziomie około 96 tys. zł, natomiast EBITDA będzie się kształtowała na poziomie około 4.272 tys. zł.
Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2014 roku zostanie opublikowany w dniu 29 sierpnia 2014 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Podstawa prawna:
Zgodnie z § 5pkt 1 ppkt. 25 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych w związku z § 31 ww. rozporządzenia.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.07.2014, 17:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |