Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 6) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa nie będącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33, z 2009 poz. 259) ("Rozporządzenie") J.W. Construction Holding S.A. z siedzibą w Ząbkach ("Spółka") informuje, że w dniu 25 lipca 2014 r. Spółka, nabyła od spółki pod firmą EHT S.A. z siedzibą w Luksemburgu (akcjonariusza Spółki oraz podmiotu zależnego od Pana Józefa Wojciechowskiego dominującego akcjonariusza i Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki) 3.970 obligacji serii JWX0116 o wartości nominalnej 10.000 zł każda i łącznej wartości nominalnej 39.700.000 zł, wyemitowanych w dniu 24 kwietnia 2013 r. (Obligacje). O emisji Obligacji Spółka informowała raportem bieżącym nr 15/2013. Obligacje zostały nabyte na podstawie umowy sprzedaży, jednostkowa cena nabycia obligacji wynosiła 10.175,56 zł i uwzględnia wartość emisyjną oraz odsetki za okres od początku II okresu odsetkowego do dnia zakupu. Obligacje zostały nabyte w celu ich umorzenia. Nabycie Obligacji nastąpiło w związku z emisją przez Spółkę akcji serii C i realizacją jednego z celów emisyjnych określonych w prospekcie emisyjnym w części IV Dokument ofertowy pkt. 3.4.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi pif/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.07.2014, 13:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |