Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.
78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów – wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.
Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.
W USA reklama internetowa już wyprzedziła prasową, a według prognoz w 2018 r. ma również prześcignąć telewizyjną – wskazuje Maciej Wyszyński, szef Sociomantic Labs na Europę Centralną i Wschodnią. Jak wyjaśnia, dzieje się tak m.in. za sprawą rosnącej popularności urządzeń mobilnych. (PAP)
rda/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.07.2014, 08:23 |
Źródło informacji | Media |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |