Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HANOWER - (BUSINESS WIRE) - Czy pamiętacie, co pod koniec XX wieku zapoczątkowało w Polsce nową erę zakupów? Dokładnie tak, było to pojawienie się pierwszych sprzedażowych platform online. Przed ich powstaniem zakupy zawsze wiązały się z koniecznością opuszczenia domowego zacisza i wyjścia na zewnątrz niezależnie od pogody. Internetowe zakupy okazały się zatem świetnym rozwiązaniem dla klientów szukających wygodniejszego i mniej czasochłonnego sposobu załatwiania sprawunków. Wśród klientów, którzy docenili internetowe platformy zakupowe było wielu kierowców pragnących nabyć nowe opony (http://www.oponytanio.pl/).
W czasach raczkującego handlu online, dokładnie dziesięć lat temu, grupa pełnych entuzjazmu wizjonerów i ekspertów motoryzacyjnych z niemieckiej firmy Delticom (http://www.delti.com/), europejskiego pioniera internetowej sprzedaży ogumienia, otworzyła na polskim rynku sklep oponytanio.pl. Jednym z głównych celów przedsięwzięcia było zapewnienie polskim kierowcom tego, czego potrzebowali - szybkiego, łatwego i bezpiecznego sposobu zakupu opon (http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&kplz=&dsco=132&ranzahl=4&Breite=155&Quer=70&Felge=13&Speed=T&sowigan=So&sort_by=preis). Okazało się to możliwe dzięki dynamicznie rozwijającej się nowej technologii - sieci WWW (the WorldWideWeb). Od lata 2004 sklep oponytanio.pl przyczynił się znacząco do propagowania wśród polskich kierowców idei kupna opon przez Internet. W ciągu minionych dziesięciu lat sklep nieustannie poszerzał swoją ofertę i zakres usług, aby spełnić oczekiwania stale rosnącej grupy klientów.
"W tak dynamicznym środowisku, jakim jest e-commerce wiele się zmieniło przez ostatnie dziesięć lat. Jednak sklep oponytanio.pl był i jest istotnym punktem odniesienia dla kierowców poszukujących w sieci opon dobrej jakości, które można zamówić w wygodny sposób, oszczędzając przy tym czas i pieniądze - mówi Philip von Grolman, członek Zarządu Delticom. - Zdobyliśmy - a co ważniejsze - utrzymaliśmy zaufanie stale rosnącej liczby polskich klientów, a ponadto nieustannie pracujemy nad zapewnieniem naszym klientom usług spełniających ich oczekiwania".
Po dekadzie przecierania szlaków dla internetowego handlu ogumieniem w Polsce "dziesięciolatek" Delticomu może z dumą zaoferować polskim kierowcom wszystko, czego oczekiwaliby od nowoczesnego internetowego dostawcy ogumienia, a nawet więcej: wyjątkowo szeroki wybór opon dobrej jakości - ponad 100 marek opon oraz ponad 25 000 ich modeli - korzystne i uczciwe ceny przez cały rok, wysoką dostępność opon nawet w szczycie sezonu, szybką dostawę oraz bezpieczne opcje płatności. Ponadto, klienci mogą wybrać miejsce, do którego ich opony mają zostać dostarczone; na jakikolwiek wskazany prze kupującego adres lub do pobliskiej stacji montażowej.
Więcej informacji o firmie na: www.delti.com.
Kup opony przez Internet na: www.oponytanio.pl.
Testy opon: www.testopon.com.
KONTAKT:
Delticom
Susanne Kindor-d’Unienville
tel. +49 511 93634852
e-mail: kindor@delti.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.08.2014, 12:21 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |