Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2014 r.

07.08.2014, 09:27aktualizacja: 07.08.2014, 09:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 19/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2014 r. wyniosła 37,6 mln zł i była niecałe 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 261,4 mln zł i wzrosła o ponad 7% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec lipca wyniosła 103,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 4,3% w odniesieniu do lipca 2013.

Sieć dyskontowa

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lipcu 2014 r. wyniósł 20,7 mln zł, co oznacza poziom o ponad 14% wyższy niż w lipcu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 7 miesiącach br. osiągnęła poziom 141,6 mln zł i była wyższa o ok. 14% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 294 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,2 tys. m2, i była na poziomie niecałe 5% wyższym niż w lipcu 2013.

Sieć modowa

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lipcu 2014r. wyniosła 16,9 mln zł i była wyższa o 0,8% od osiągniętej w lipcu 2013r.

Sprzedaż po 7 miesiącach br. wyniosła 119,8 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2014r. miały łączną powierzchnię 40,1 tys. m2, tj. były na poziomie o 3,3% wyższym niż w lipcu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lipcu 2014 r. osiągnęła poziom 2,1 mln zł, i wzrosła o 5,6% w porównaniu do lipca 2013. W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 16,8 mln zł i wzrosła o ponad 10% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi amp/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.08.2014, 09:27
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ