Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TOGLIATTI, Russia, August 28, 2014 /PRNewswire/ - Despite persistently difficult market conditions, Anvis - the specialist in anti-vibration systems - continues to enjoy positive growth in Russia. It owes its success to focusing its strategy, entire production process and procurement of raw materials completely on local resources. In addition to furthering its own localisation activities and continuing to optimise operational processes, Anvis is also a member of the "Suppliers Cluster Russia" working group of VDA, in which OEM suppliers pool their know-how and market activities. With the takeover by Tokai Rubber Industries (TRI) in 2013, Anvis is now a world market leader for anti-vibration systems. So its know-how and technologies benefit the Russian market. Its portfolio has been extended to include Dytech in Italy, a further company in the TRI Group. Back in 2005, the Italian company formed the joint venture of Cisc Dyform together with Metall-Kabelnaya Produktsiay, and has since been manufacturing plastic fuel lines and lines for hydraulic power steering systems at its plant in Togliatti. At Interauto 2014 in Moscow, Anvis and Cisc Dyform are exhibiting their portfolio for the Russian market for the first time together. You can find them at Stand 737 in Hall 4.
Reprint free of charge, please forward a copy.
Issuer:
Anvis Deutschland GmbH
Karl-Winnacker-Str. 22a
36396 Steinau an der Straße
http://www.anvisgroup.com
Source: Anvis Group
CONTACT:
Guido Stanovsky
Phone: +49-6663-9128-121
Fax: +49-6663-9128-4121
Mobile: +49-151-1881-0714
E-mail: presse@anvisgroup.com
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe PAP)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.08.2014, 16:46 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |