Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2014 r. wyniosła 46,6 mln zł i była 10,8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 307,8 mln zł i wzrosła o 7,6% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec sierpnia wyniosła 104,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do sierpnia 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2014 r. wyniósł 25,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 19% wyższy niż w sierpniu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 8 miesiącach br. osiągnęła poziom 166,8 mln zł i wzrosła o prawie 15% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 299 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,3 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec sierpnia 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w sierpniu 2014r. wyniosła 21,3 mln zł i była wyższa o 2,2% od osiągniętej w sierpniu 2013r.
Sprzedaż po 8 miesiącach br. wyniosła 141,0 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia 2014r. miały łączną powierzchnię 39,9 tys. m2, tj. były na poziomie o niecałe 2% wyższym niż w sierpniu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w sierpniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, i wzrosła o 19,3% w porównaniu do sierpnia 2013. W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 19,4 mln zł i wzrosła o ponad 11% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.09.2014, 09:22 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |