Newsletter

Unitedprint przejmuje domenę Easyprint.com

19.09.2014, 18:26aktualizacja: 19.09.2014, 18:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Drukarnia internetowa kontynuuje swoją strategię globalizacji.

RADEBEUL, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - Drukarnia internetowa unitedprint.com SE przejęła domenę: www.easyprint.com za bliżej nieznaną, sześciocyfrową sumę, zapewniając sobie lepszy dostęp do rynków światowych.

Dzięki przejęciu adresu Easyprint.com dla swojej marki Easyprint, firma unitedprint.com SE zyska jeszcze lepszą pozycję na rynku amerykańskim, na którym panuje duża konkurencja. Celem jest wywarcie presji na konkurentach firmy na międzynarodowym rynku wydruków internetowych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych. Easyprint wyróżnia się na tle innych drukarni internetowych, oferując swoim klientom nie tylko korzystny stosunek ceny do wydajności, ale także bezpłatne narzędzie do projektowania, które zawiera między innymi bogaty wybór szablonów zdjęć i projektów.

Oferta Easyprint jest skierowana przede wszystkim do małych firm, rodzin i osób prywatnych. Obejmuje ona klasyczne materiały drukowane, takie jak pocztówki, ulotki, wizytówki i papeterię firmową, jak również produkty odzieżowe wysokiej jakości. W najbliższych tygodniach i miesiącach Easyprint wprowadzi na rynek osiem pilotażowych linii produktów (materiały drukowane, fotograficzne i odzieżowe, produkty z branży reklamowej, gastronomicznej, materiały promocyjne, artykuły piśmiennicze i usługi internetowe), które obejmują ponad 100 nowych produktów.

Nowe artykuły uzupełnią i wzbogacą dotychczasową ofertę firmy, w której skład wchodzą wysokiej jakości wydruki, fotoksiążki, fotokalendarze, plastikowe wizytówki i książki (w twardej i miękkiej oprawie), a także koszulki, koszulki polo i torby. Nowa linia materiałów reklamowych obejmuje stojaki i tablice reklamowe oraz flagi reklamowe. Do produktów dla gastronomii należeć będą kubki, jadłospisy/karty napojów i podkładki pod kufle do piwa. Nową ofertę będzie uzupełniać szeroki wybór produktów promocyjnych, takich jak długopisy, breloki na klucze, pamięci USB, a także materiały biurowe, m.in. notesy, etui na wizytówki i zestawy karteczek samoprzylepnych. Ponadto nowe usługi internetowe, takie jak strony internetowe, aplikacje i e-mail marketing posłużą jako narzędzia innowacyjnego segmentu e-biznesu.

unitedprint.com SE (wraz ze swoimi markami print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint i printwhat) jest jednym z liderów na światowym rynku druku internetowego. Firma oferuje swoim klientom ulotki, plakaty, pocztówki, broszury, wizytówki, papeterię firmową oraz wiele innych produktów, odznaczających się najwyższą jakością, najszybszym terminem dostawy i najniższymi cenami. Firma zatrudnia ponad 700 osób, a jej zakłady pracują 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, wykorzystując najnowocześniejsze technologie na łącznej powierzchni ponad 10 000 m2. Spółka posiada oddziały w 26 krajach na całym świecie: w Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Danii, Finlandii, we Francji, w Niemczech, Grecji, Holandii, na Węgrzech, w Irlandii, we Włoszech, w Luksemburgu, Norwegii, Polsce, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

KONTAKT:

unitedprint.com SE

Maria Lehmann

tel. 0049 (0)351 / 27225388

e-mail: presse@unitedprint.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.09.2014, 18:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii