Newsletter

Roger Farah mianowany dyrektorem współzarządzającym Tory Burch

25.09.2014, 18:13aktualizacja: 25.09.2014, 18:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tory Burch i Roger Farah zakładają Biuro Dyrektorów Wykonawczych, aby pełnić nadzór nad globalną strategią rozwoju firmy.

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Spółka Tory Burch, LLC, ogłosiła dziś, że Roger Farah został mianowany jej dyrektorem współzarządzającym. Pan Farah oraz pani Burch założą również tzw. Biuro Dyrektorów Wykonawczych (Executive Directors Office - EDO), czyli nową grupę zarządczą, w skład której wejdą Brigitte Kleine, Robert Isen, Roger Farah oraz Tory Burch. Zadaniem grupy będzie kierowanie i nadzór nad zarządem firmy. Pani Kleine pozostanie na stanowisku prezesa Tory Burch, LLC i razem z Rogerem Farah dołączy do rady dyrektorów tej spółki. Burch nadal pełnić będzie funkcję prezesa zarządu. Robert Isen zachowa funkcję członka zarządu, prezesa ds. rozwoju działalności oraz dyrektora ds. prawnych.

Doświadczenie Rogera Farah zdobyte przy współpracy ze znanymi, międzynarodowymi markami w strategiczny sposób wpisze się w działalność firmy w ramach jej globalnego rozwoju. EDO natomiast usprawni proces podejmowania decyzji, pozwalając firmie szybko i trafnie wykorzystywać szanse o znaczeniu strategicznym.

"Przez ostatnie dziesięć lat nasza firma bardzo się rozwinęła. Roger posiada wyjątkowe umiejętności, które pozwolą nam dalej rozbudowywać naszą działalność i poszerzać jej zasięg. Jest on naprawdę niezwykłą osobą i jednym z najlepszych dyrektorów w tej branży - powiedziała Tory Burch, prezes Zarządu i dyrektor współzarządzający Tory Burch, LLC. - To dla firmy bardzo ekscytująca chwila. Brigitte, Robert i ja nie możemy się doczekać rozpoczęcia współpracy z Rogerem".

Roger Farah przez 14 lat pełnił funkcję prezesa i dyrektora ds. operacyjnych w firmie Ralph Lauren. Do załogi Ralph Lauren dołączył w 2000 r. po przejściu z Venator Group, Inc., gdzie w latach 1994 - 2000 był prezesem Zarządu i dyrektorem generalnym. Wcześniej piastował pozycję prezesa i dyrektora ds. operacyjnych w Macy's Inc., jak również prezesa Zarządu i dyrektora generalnego Federated Merchandising Services i sieci domów towarowych Rich's.

"Perspektywa dołączenia do stale rozwijającej się, prywatnej firmy hołdującej wartościom, właśnie takiej jak Tory Burch, była bardzo kusząca - powiedział Farah. - Przez długi czas podziwiałem Tory, mając nadzieję na podjęcie współpracy z nią oraz jej zespołem w celu realizacji jej dalekosiężnej wizji".

Firma posiada obecnie 136 sklepów na całym świecie, w tym niedawno otwartą, flagową placówkę w Szanghaju. W planach jest także otwarcie nowych, ważnych punktów sprzedaży w Mediolanie, Paryżu i nowojorskiej dzielnicy Soho. Partnerstwa zawarte niedawno przez Tory zaowocowały m.in. nowymi produktami kosmetycznymi opracowanymi wraz z Estee Lauder oraz kolekcją zegarków Fossil, których premiera ma się odbyć w najbliższym czasie. Firma ogłosiła także nowe plany dystrybucyjne na obszar Indonezji i Malezji.

Tory Burch

Tory Burch to kultowa, amerykańska marka, która stanowi ucieleśnienie osobistego stylu i wrażliwości Tory Burch - projektantki, a jednocześnie prezesa Zarządu tej spółki. Kolekcje oferowane przez nią od 2004 r. obejmują gotową odzież, obuwie, torebki, dodatki, perfumy i kosmetyki. W całej Ameryce Północnej, ale także w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i w Azji działa 136 butików Tory Burch. Wyroby tej marki znaleźć można w przeszło 3 tys. domów towarowych i branżowych sklepów na całym świecie, jak również na stronie toryburch.com.

KONTAKT:

Prasa:

Tory Burch, LLC

Frances Pennington

tel. 646-723-6629

SVP Global PR & Brand Communications

e-mail: fpennington@toryburch.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.09.2014, 18:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii