Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2014 r.

07.10.2014, 11:26aktualizacja: 07.10.2014, 11:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 29/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2014 r. wyniosła 41,4 mln zł i była 1% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 349,0 mln zł i wzrosła o 6,5% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec września wyniosła 103,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 3,7% w odniesieniu do września 2013.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2014 r. wyniósł 23,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 6% wyższy niż we wrześniu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 190,1 mln zł i wzrosła o prawie 14% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 300 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,4 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec września 2013.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan we wrześniu 2014r. wyniosła 18,1 mln zł i była niższa o ok. 9% od osiągniętej we wrześniu 2013r.

Sprzedaż po 9 miesiącach br. wyniosła 158,8 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie niecałe 1% wyższym niż we wrześniu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe we wrześniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, i spadła o prawie 8% w porównaniu do września 2013. W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 21,8 mln zł i wzrosła o 8,5% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.10.2014, 11:26
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii