Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Graz, Austria, 4 listopada 2014 r. - Lyoness kontynuuje swoje zaangażowanie w charakterze sponsora w golfa na najwyższym poziomie. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 3 listopada br. w Wiedniu, spółka ogłosiła, że pozostanie sponsorem tytularnym największej w Austrii imprezy golfowej aż do roku 2019. Rzecznik prasowy spółki, Mathias Vorbach, nie krył ekscytacji tą perspektywą: "Turniej ten, należąc do cyklu European Tour, stanowi idealną platformę do nawiązywania kontaktów z naszymi współpracownikami i partnerami na szczeblu międzynarodowym". Turniej Lyoness Open 2015 odbędzie się w dniach 11 - 14 czerwca 2015 r. na terenie Diamond Country Club w austriackiej gminie Atzenbrugg. Podniesie się także ranga turnieju - zawodnicy będą teraz rywalizować o 1,5 mln EUR.
Najbliższa edycja Lyoness Open, jako ekologicznego turnieju golfowego, nadal akcentować będzie rolę ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Podobnie jak w ciągu trzech ostatnich lat, także teraz należąca do Lyoness fundacja Greenfinity Foundation podejmie konkretne działania na rzecz uczynienia turnieju jeszcze przyjaźniejszym dla środowiska.
Przełomowe partnerstwo z ÖGV (Austriacki Związek Golfa)
Lyoness skorzystało także z okazji, by ogłosić nawiązanie długoterminowego partnerstwa z Austriackim Związkiem Golfa (ÖGV). Od marca 2015 r. na kartach członkowskich Związku widnieć będzie nie tylko logo Lyoness, lecz także informacje o korzyściach płynących z posiadania karty Cashback (umożliwiającej zwrot pieniędzy przy zakupach). Po okazaniu karty ÖGV w wybranych punktach sprzedaży współpracujących z Lyoness będzie można skorzystać z dodatkowych przywilejów zakupowych, a jednocześnie, dzięki funkcji Cashback aktywowanej w karcie przy każdym zakupie wspierać działania swojego klubu prowadzone z myślą o młodzieży. Jeden procent przychodów ze sprzedaży pochodzących z transakcji z użyciem kart ÖGV w punktach sprzedaży Lyoness przeznaczony zostanie na projekt "Hello Juniors". Lyoness i ÖGV pracują teraz nad infrastrukturą techniczną i siecią handlową na potrzeby partnerstwa. Więcej szczegółów na ten temat przedstawionych zostanie na początku marca podczas specjalnej konferencji prasowej.
Lyoness
Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen
Lyoness Group AG
tel. +43 664 85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
Na zdjęciu: Od lewej: Christian Guzy (prezes Diamond Country Club), Herwig Straka (partner zarządzający e|motion management gmbh), najlepszy austriacki golfista Bernd Wiesberger, Keith Waters (dyrektor generalny i dyrektor ds. międzynarodowej strategii cyklu European Tour), Mathias Vorbach (rzecznik prasowy Lyoness), Ali Al-Khaffaf (dyrektor Golf Open Event GmbH), Edwin Weindorfer (partner zarządzający e|motion management gmbh) i Gerhard Frühling (członek zarządu Austriackiego Związku Golfa).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2014, 17:05 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Nowa terapia daje nadzieję chorym na tętnicze nadciśnienie płucne PAP
Tętnicze nadciśnienie płucne (TNP) to rzadka choroba kardiologiczna. Nieleczona może prowadzić do śmierci. Badania kliniczne nad nowym lekiem, prowadzone przez prof. Grzegorza Kopcia z Ośrodka Chorób Krążenia Płucnego UJ w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Jana Pawła II, dały bardzo dobre rezultaty i napawają chorych optymizmem.
- 07.01.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Technologia w służbie zdrowia: dlaczego dane ze smartwatchy warto pokazać lekarzowi?
Z urządzeń ubieralnych, czyli inteligentnych zegarków i opasek, korzysta ponad 1/3 Polaków - wynika z badania Huawei CBG Polska [1]. Sprzęty te pozwalają na monitorowanie aktywności fizycznej, a także kluczowych parametrów zdrowotnych, takich jak tętno i saturacja krwi, a nawet EKG czy ciśnienie tętnicze. Dane te mogą dostarczać cennych informacji zarówno posiadaczowi zegarka, jak i lekarzowi, wspierając diagnostykę. W praktyce zaledwie 25% użytkowników pokazała doktorowi zebrane w ten sposób wyniki. Dlaczego tak się dzieje? I czy warto promować wykorzystywanie danych odpacjenckich w polskiej służbie zdrowia?- 30.12.2024, 13:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Huawei