Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Graz, Austria, 4 listopada 2014 r. - Lyoness kontynuuje swoje zaangażowanie w charakterze sponsora w golfa na najwyższym poziomie. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 3 listopada br. w Wiedniu, spółka ogłosiła, że pozostanie sponsorem tytularnym największej w Austrii imprezy golfowej aż do roku 2019. Rzecznik prasowy spółki, Mathias Vorbach, nie krył ekscytacji tą perspektywą: "Turniej ten, należąc do cyklu European Tour, stanowi idealną platformę do nawiązywania kontaktów z naszymi współpracownikami i partnerami na szczeblu międzynarodowym". Turniej Lyoness Open 2015 odbędzie się w dniach 11 - 14 czerwca 2015 r. na terenie Diamond Country Club w austriackiej gminie Atzenbrugg. Podniesie się także ranga turnieju - zawodnicy będą teraz rywalizować o 1,5 mln EUR.
Najbliższa edycja Lyoness Open, jako ekologicznego turnieju golfowego, nadal akcentować będzie rolę ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Podobnie jak w ciągu trzech ostatnich lat, także teraz należąca do Lyoness fundacja Greenfinity Foundation podejmie konkretne działania na rzecz uczynienia turnieju jeszcze przyjaźniejszym dla środowiska.
Przełomowe partnerstwo z ÖGV (Austriacki Związek Golfa)
Lyoness skorzystało także z okazji, by ogłosić nawiązanie długoterminowego partnerstwa z Austriackim Związkiem Golfa (ÖGV). Od marca 2015 r. na kartach członkowskich Związku widnieć będzie nie tylko logo Lyoness, lecz także informacje o korzyściach płynących z posiadania karty Cashback (umożliwiającej zwrot pieniędzy przy zakupach). Po okazaniu karty ÖGV w wybranych punktach sprzedaży współpracujących z Lyoness będzie można skorzystać z dodatkowych przywilejów zakupowych, a jednocześnie, dzięki funkcji Cashback aktywowanej w karcie przy każdym zakupie wspierać działania swojego klubu prowadzone z myślą o młodzieży. Jeden procent przychodów ze sprzedaży pochodzących z transakcji z użyciem kart ÖGV w punktach sprzedaży Lyoness przeznaczony zostanie na projekt "Hello Juniors". Lyoness i ÖGV pracują teraz nad infrastrukturą techniczną i siecią handlową na potrzeby partnerstwa. Więcej szczegółów na ten temat przedstawionych zostanie na początku marca podczas specjalnej konferencji prasowej.
Lyoness
Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen
Lyoness Group AG
tel. +43 664 85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
Na zdjęciu: Od lewej: Christian Guzy (prezes Diamond Country Club), Herwig Straka (partner zarządzający e|motion management gmbh), najlepszy austriacki golfista Bernd Wiesberger, Keith Waters (dyrektor generalny i dyrektor ds. międzynarodowej strategii cyklu European Tour), Mathias Vorbach (rzecznik prasowy Lyoness), Ali Al-Khaffaf (dyrektor Golf Open Event GmbH), Edwin Weindorfer (partner zarządzający e|motion management gmbh) i Gerhard Frühling (członek zarządu Austriackiego Związku Golfa).
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2014, 17:05 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU
-
Image
Rekord Polski w konsumpcji różnych odmian jabłek
W ramach profilaktyki cukrzycy i promocji akcji „Jedno jabłko dziennie” 138 osób stworzyło „największą sztafetę jedzenia jabłek”. Degustowano 10 różnych odmian. Rekord ustanowiono 13 listopada 2024 r. w Centrum Dydaktycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Partnerami wydarzenia byli Wydział Nauk o Zdrowiu WUM i polscy sadownicy. Patronat nad wydarzeniem objął Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM - prof. Mariusz Gujski.- 15.11.2024, 09:18
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych