Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2014 r. wyniosła 49,4 mln zł i była 21,2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 398,2 mln zł i wzrosła o 8,1% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 105,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 5,5% w odniesieniu do października 2013.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2014 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w październiku roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 216,4 mln zł i wzrosła o 14,4% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 304 sklepów własnych o łącznej powierzchni 65,2 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec października 2013.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2014r. wyniosła 23,2 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w październiku 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1%).
Sprzedaż po 10 miesiącach br. wyniosła 181,8 mln zł, co oznacza poziom wyższy o 1,5% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -26,7%).
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2014r. miały łączną powierzchnię 40,6 tys. m2, tj. były na poziomie 3,8% wyższym niż w październiku 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2014 r. osiągnęła poziom 3 mln zł, i wzrosła o 16,5% w porównaniu do października 2013. W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 24,7 mln zł i wzrosła o 9,4% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2014, 08:06 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |