Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BUDAPESZT, Węgry, 7 listopada 2014 /PRNewswire/ - 6 listopada br. w Budapeszcie odbyło się otwarcie centrum handlowego (Offline Experience Center) portalu Yiwubuy.com o powierzchni 1 tys. m2 oferującego sprzedaż towarów wyprodukowanych w Chinach. Otwarcie to stanowiło kolejny etap w realizacji globalnego programu współpracy (Global Partnership Plan) Yiwubuy.com, którym jest tworzenie centrów handlowych.
Centrum znajduje się w tradycyjnej strefie finansowej i handlowej East Budapest - Central European Trade & Logistics Cooperation Zone (Budapeszt Wschodni - Środkowoeuropejska Strefa Współpracy w zakresie Handlu i Logistyki), przy chińskim centrum handlowym, zajmującym powierzchnię 43 tys. m2. Centrum handlowe to nie tylko największe skupisko środowisk gospodarczych, ale również doskonała infrastruktura niezbędna w handlu. W związku z tym portal Yiwubuy.com postanowił wykorzystać tę okazję i zorganizować na Węgrzech w tym samym czasie trzydniową konferencję.
Od początku tego roku delegacja przedsiębiorstwa, której przewodniczył Wang Jianjun, dyrektor generalny Yiwubuy.com, kilkakrotnie odwiedziła Europę celem rozeznania i zbadania rynku europejskiego oraz stworzenia międzynarodowej platformy handlowej łączącej w sobie zakupy tradycyjne i przez Internet. Poza tym, na zaproszenie Jinfenghuang-kft, partnera handlowego Yiwubuy.com na Węgrzech, Yiwubuy.com powołał kilka zespołów przeprowadzających kontrole przedsiębiorstw zarejestrowanych na portalu i działających na rynku. Następnie założenie podstrony internetowej Yiwubuy.com na Węgrzech dało solidne podwaliny dla wielkiego otwarcia centrum handlowego Yiwubuy.com oferującego towary pochodzące z Chin.
Celem utworzenia międzynarodowego centrum handlowego jest promowanie kompleksowej międzynarodowej platformy handlowej Yiwubuy.com pozwalającej wprowadzić na rynek europejski bardziej atrakcyjne artykuły oferowane przez Yiwu, a także wprowadzić więcej europejskich towarów do obrotu w Chinach poprzez internetową platformę handlową. Integrując swoje działania w Internecie i poza nim, serwis Yiwubuy.com poczynił ogromne postępy w ramach strategii “Go-Global” (Podbijaj świat). Obecnie stopniowo otwieranych jest kilka innych centrów handlowych, m.in. w Warszawie (Polska), Lizbonie (Portugalia), Madrycie (Hiszpania), Pradze (Czechy), Rzymie (Włochy). Plany rozwoju sieci centrów handlowych Yiwubuy.com w roku 2015 obejmują również docelowo m.in. Bliski Wschód, Amerykę Południową, Afrykę Północną.
Źródło: Yiwubuy.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2014, 11:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |