Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Zdjęcie 1](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2014-11/20141124/18001135_1.jpg?itok=G0t8-VPi)
Respondenci okazali się być niezwykle zgodni, co do natury swoich planów - blisko trzy czwarte wskazało na cele niematerialne. Szczególnie rozbudowaną kategorią dążeń są te związane z tematyką podróżniczą. Polacy odważnie planują wyjazdy do najbardziej egzotycznych zakątków świata, w poszukiwaniu wrażeń i wiedzy. ("Zgubić się w obcym państwie. Czasami od tego zaczyna się najlepsza część podróży"). Kiedy przychodzi do kategorii, takich jak rodzina i emocje, stawiamy przede wszystkim na budowanie silnych więzi ("Być bohaterem dla swoich synów"). Chcemy też realizować siebie, a swoje pasje planujemy z rozmachem ("Stanąć na scenie teatru muzycznego, zagrać główną rolę w musicalu").
Dążenia kobiet i mężczyzn niewiele różnią się od siebie. Wszyscy najbardziej chcemy podróżować. Kobiety na drugim miejscu stawiają plany związane z rodziną i domem (17,2%), dopiero za nimi dążenia, będące wyrazem osobistej pasji (16,8%). Mężczyźni wydają się nieco bardziej skupieni na sobie - na drugim miejscu stawiają cele nawiązujące do osobistych pasji i ekstremalnych wyzwań (18,6%). Cele związane z rodziną uplasowały się na trzeciej pozycji (16%).
Jak przekonuje trener, Jacek Walkiewicz, cele to drogowskazy pokazujące kierunek. Pozwalają zastanowić się nad sposobami ich osiągnięcia: jak się do nich zabrać, gdzie szukać informacji, skąd wziąć środki finansowe, czy jak wygospodarować czas potrzebny na ich realizację. Wizualizacja zaś urzeczywistnia cele i motywuje do działania.
Jeszcze do 28 listopada na stronie www.liczasieludzie.pl można dzielić się swoimi celami. Najciekawsze doczekają się zilustrowania, stając się motywacją dla autorów do ich realizacji.
Więcej informacji o wynikach raportu i ilustracje w wysokiej rozdzielczości: http://bit.ly/1HD3nCO
KONTAKT:
Miłosz Gromski
Menedżer ds. komunikacji
e-mail: milosz.gromski@ingbank.pl
tel. (22) 820 40 93
ING Bank Śląski S.A.
http://www.ingbank.pl
-
Joanna Frejus
Account Manager
e-mail: joanna.frejus@kolko.com.pl
tel. kom. 602 151 919
Kolko Sp. z o.o.
http://www.kolko.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2014, 18:17 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe ING Bank Śląski |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Kolmar Korea mianuje na stanowiska światowej klasy ekspertów, by zintensyfikować swoją działalność na rynku północnoamerykańskim
Spółka tworzy triadę obejmującą produkcję, sprzedaż oraz badania i rozwój w celu przyspieszenia przez producenta oryginalnych kosmetyków jego ekspansji rynkowej za oceanem.- 17.07.2024, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Elektryczna betoniarka samochodowa SANY 408P spełnia zaktualizowane wymogi unijnego rozporządzenia GSR
- 16.07.2024, 17:02
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire