Newsletter

Cele życiowe Polaków mają coraz częściej charakter niematerialny

25.11.2014, 10:17aktualizacja: 25.11.2014, 10:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zdjęcie 1
Zdjęcie 1
Do 28 listopada na stronie www.liczasieludzie.pl trwa konkurs, w którym ING Bank Śląski zachęca do dzielenia się swoimi życiowymi celami. Tylko w ciągu trzech tygodni internauci wysłali przeszło 7 000 odpowiedzi na pytanie "Co chcesz jeszcze w życiu zrobić?". Przeanalizowaliśmy ponad 2 500 zgłoszeń, aby sprawdzić, co Polacy planują i do czego dążą.

Respondenci okazali się być niezwykle zgodni, co do natury swoich planów - blisko trzy czwarte wskazało na cele niematerialne. Szczególnie rozbudowaną kategorią dążeń są te związane z tematyką podróżniczą. Polacy odważnie planują wyjazdy do najbardziej egzotycznych zakątków świata, w poszukiwaniu wrażeń i wiedzy. ("Zgubić się w obcym państwie. Czasami od tego zaczyna się najlepsza część podróży"). Kiedy przychodzi do kategorii, takich jak rodzina i emocje, stawiamy przede wszystkim na budowanie silnych więzi ("Być bohaterem dla swoich synów"). Chcemy też realizować siebie, a swoje pasje planujemy z rozmachem ("Stanąć na scenie teatru muzycznego, zagrać główną rolę w musicalu").

Dążenia kobiet i mężczyzn niewiele różnią się od siebie. Wszyscy najbardziej chcemy podróżować. Kobiety na drugim miejscu stawiają plany związane z rodziną i domem (17,2%), dopiero za nimi dążenia, będące wyrazem osobistej pasji (16,8%). Mężczyźni wydają się nieco bardziej skupieni na sobie - na drugim miejscu stawiają cele nawiązujące do osobistych pasji i ekstremalnych wyzwań (18,6%). Cele związane z rodziną uplasowały się na trzeciej pozycji (16%).

Jak przekonuje trener, Jacek Walkiewicz, cele to drogowskazy pokazujące kierunek. Pozwalają zastanowić się nad sposobami ich osiągnięcia: jak się do nich zabrać, gdzie szukać informacji, skąd wziąć środki finansowe, czy jak wygospodarować czas potrzebny na ich realizację. Wizualizacja zaś urzeczywistnia cele i motywuje do działania.

Jeszcze do 28 listopada na stronie www.liczasieludzie.pl można dzielić się swoimi celami. Najciekawsze doczekają się zilustrowania, stając się motywacją dla autorów do ich realizacji.

Więcej informacji o wynikach raportu i ilustracje w wysokiej rozdzielczości: http://bit.ly/1HD3nCO

KONTAKT:

Miłosz Gromski

Menedżer ds. komunikacji

e-mail: milosz.gromski@ingbank.pl

tel. (22) 820 40 93

ING Bank Śląski S.A. 

http://www.ingbank.pl

-

Joanna Frejus

Account Manager

joanna.frejus@kolko.com.pl

tel. kom. 602 151 919

Kolko Sp. z o.o. 

http://www.kolko.com.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 25.11.2014, 10:17
Źródło informacji Biuro Prasowe ING Bank Śląski
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii