Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Swarovski, światowy lider w zakresie szlifowania kryształów i modnej biżuterii, jest zachwycony, że słynny pokaz mody Victoria’s Secret Fashion Show - który odbył się w tym roku w po raz pierwszy w Londynie - był spektakularnym sukcesem. To wydarzenie, na którym obecność była możliwa wyłącznie na podstawie zaproszenia, symbolizowało dwunasty rok inspirującej współpracy pomiędzy Victoria’s Secret i Swarovski i odbyło się w Earl’s Court Exhibition Centre 2 grudnia 2014 r.
Przez blisko 120 lat Swarovski inspirował twórcze talenty ze świata mody, biżuterii, akcesoriów, projektowania wnętrz i oświetlenia swoimi znakomitymi innowacjami wykonanymi z kryształów. Celem marki Swarovski jest ciągłe przekraczanie granic kreatywności i przedstawienie projektantom i klientom atrakcyjnie skrzących się kryształów. Od 2002 r. Swarovski jest jedynym dostawcą olśniewających kryształów do przyozdabiania ubrań i biżuterii podczas efektownych imprez z kalendarza mody, w tym pokazu Victoria’s Secret Fashion Show. To słynne i ekstrawaganckie, modowe wydarzenie jest imprezą łączącą pokazy bielizny damskiej, ekskluzywnej mody i biorących w nich udział najpiękniejszych na świecie modelek - znanych jako Aniołki Victoria’s Secret - wyznaczających trendy w świecie mody.
Bal czarno-biały
W 2014 r. pomysł na przewodni temat pokazu mody Victoria’s Secret Fashion Show oraz wystawne after-party został zaczerpnięty z balu czarno-białego, legendarnego balu maskowego zorganizowanego przez Trumana Capote’a w 1966 r. Swarovski po raz kolejny dodał kolekcji imponującego przepychu, wzbogacając go ozdobną biżuterią ze swojej oferty. W rezultacie pokaz był jak dotąd najznakomitszym wydarzeniem w swoim rodzaju.
Bajkowy czar
Na szczególną uwagę zasługuje część pokazu zatytułowana "Fairy Tale" (bajka), która była oszałamiającym uświetnieniem dziedzictwa Victoria’s Secret’s promującego zapierające dech w piersiach skrzydła anioła, niestandardowy wygląd stworzony wyłącznie dla marki Swarovski. Strój Fairy Tale zaprojektowany przez Serkana Curę, wschodzącą gwiazdę paryskiej, ekskluzywnej mody, charakteryzuje się niesamowitymi skrzydłami o większej rozpiętości ozdobionymi większą liczbą kryształów (ponad 150 tys.) niż jakikolwiek inny strój w historii pokazów mody.
27-letnia brytyjska modelka Lily Donaldson, znana ze swoich kampanii Burberry i Guccieggo oraz okładek najważniejszych magazynów, m.in. Vogue, sprawiła, że ta wykwintna fantazja stała się rzeczywistością.
Spektakularne widowisko
Wykorzystując jak do tej pory największą liczbę kryształów na potrzeby pokazu Swarovski dodał oślepiającego blasku w celu przedstawienia takich tematów jak „Pozłacany anioł” (ang. "Gilded Angel") prezentujący bogaty, kunsztowny haft z ozdobami z paciorków i kryształów; "Dziewczyna marzeń" (ang. "Dream Girl"), olśniewający wygląd w stylu z lat pięćdziesiątych o ekskluzywnym, buduarowym charakterze; "Pikantna przygoda" (ang. "Spicy Adventure"), który przedstawił kolorowe, etniczne, zainspirowane cygańską kulturą stroje; "Róż w mieście" (ang. "Urban Pink") - to jakby połączenie Rihanny i Cary Delevigne - które stanowiło awangardowe przesłanie przed pełnym przepychu wielkim finałem biało-czarnego Balu Anioła.
Monica Mitro, wiceprezes wykonawczy ds. promocji marki oraz wydarzeń w Victoria’s Secret powiedziała: "Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z firmą Swarovski podczas pokazu mody 2014 Victoria’s Secret. Ich kryształy nadają naszej kolekcji unikalnego charakteru i blasku. Jest to możliwe wyłącznie dzięki firmie Swarovski".
Członek zarządu firmy Swarovski Markus Langes-Swarovski oświadczył: „Jesteśmy bardzo dumni z naszej dwunastoletniej współpracy z Victoria’s Secret i bardzo cieszymy się z możliwości zorganizowania pierwszego pokazu mody Victoria’s Secret w Londynie. W trakcie naszej współpracy pracowaliśmy wspólnie nad tym, aby zachwycić widownię, ożywiając wybieg dzięki wysoce innowacyjnemu oraz kreatywnemu zastosowaniu kryształów w projektach, które są jednymi z najbardziej złożonych i ekstrawaganckich na całym świecie. Dodatkowo, Swarovski nadaje gwiazdorski charakter klientom Victoria’s Secret dzięki swojej niesamowitej kolekcji detalicznej”.
Kolekcja Victoria’s Secret dostępna w sprzedaży detalicznej i limitowana edycja perfum
Wyjątkowo ekskluzywna i specjalnie zaprojektowana kolekcja Victoria’s Secret Designer Collection jest w sprzedaży w sklepach Victoria’s Secret oraz na portalu VictoriasSecret.com. Kobiecość w czystej postaci i ponadczasowy styl powstają dzięki delikatnemu połączeniu koronek z cienkimi tkaninami ozdobionemu kryształami marki Swarovski. Kolekcja czerpie inspirację z kultowej mody paryskiej i stanowi ukłon w stronę uwodzicielskiej tradycji marki. Ceny są zróżnicowane - od 78 do 1 500 dolarów. Na sezon świąteczny 2014 zaplanowano premierę Heavenly Luxe Edition - limitowanej edycji perfum, które wabią wytwornymi nutami białego piżma, drzewa sandałowego, wanilii i białej peonii. Elegancki flakonik ma skrzydełka wysadzane kryształkami i przedawany jest w specjalnym ozdobnym pudełku, a jego cena detaliczna to 250 dolarów za 50 ml. Inne wysadzane kryształami produkty to m.in. zachwycająca ozdoba w kształcie skrzydeł anioła (98 USD) i naszyjnik ze skrzydłami anioła (78 USD) udekorowany kryształami marki Swarovski - dokładnie takie, jak te prezentowane na wybiegu.
Nowoczesny projekt
Tegoroczny pokaz depcze po piętach, będącemu przełomowym wydarzeniem, pokazowi z roku 2013, na którym przedstawiono po raz pierwszy kostium wydrukowany w technologii 3D. Świecący strój śnieżnego anioła (ang. Snow Angel) zaprezentowany został przez aniołka Victoria's Secret, Lindsay Ellingson, a jednym z jego elementów były ażurowe skrzydła w kształcie płatków śniegu zbudowane z tysięcy kryształów.
W tym roku pokaz Victoria’s Secret będzie transmitowany przez stację CBS o godzinie 22:00 czasu wschodniego (EST) we wtorek, 9 grudnia 2014 r.
Wszystkie olśniewające projekty z pokazu mody 2014 Victoria’s Secret zobaczyć można na stronie: http://assignments.gettyimages.com/mm/nicePath/gyipa_public?nav=pr254693518
Swarovski posiada różnorodne portfolio, na które składa się najwyższa jakość, rzemiosło oraz kreatywność wychodzące daleko poza produkcję kryształów. Firma Swarovski założona w 1895 r. w Austrii projektuje, produkuje oraz wprowadza na rynek wysokiej jakości kryształy, kamienie szlachetne i sztuczne, a także gotowe produkty, takie jak biżuterię, akcesoria oraz oświetlenie. Oprócz tego, zbudowano Świat Kryształów Swarovskiego (Swarovski Crystal Worlds), unikalne miejsce, w którym przedstawiane są artystyczne interpretacje kryształu. Swarovski Entertainment współpracuje z uznanymi partnerami biznesowymi oraz wyjątkowymi talentami i zajmuje się produkcją międzynarodowych filmów fabularnych, zaś fundacja Swarovski Foundation wspiera kreatywność i kulturę, promuje dobrobyt oraz chroni zasoby naturalne. Obecnie kierowana przez piąte pokolenie rodziny, Swarovski Crystal Business to globalna spółka posiadająca 2 480 sklepów w około 170 krajach, zatrudniająca 24 000 pracowników, która uzyskała w 2013 r. przychód rzędu 2,33 miliardów EUR. Razem ze swoimi spółkami siostrzanymi, Swarovski Optik (urządzenia optyczne) oraz Tyrolit (materiały ścierne), Swarovski Crystal Business tworzy grupę Swarovski Group. W 2013 r. Grupa uzyskała przychód rzędu ok. 3,02 miliarda EUR oraz zatrudniała pond 30 000 osób.
Victoria’s Secret
Victoria's Secret to czołowy sprzedawca detaliczny bielizny oraz artykułów drogeryjnych, który zdominował swoją branżę za pomocą nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, prestiżowych zapachów oraz kosmetyków, uznanych modelek oraz znanych na całym świecie pokazów mody. Przedsiębiorstwo Limited Brands (NYSE: LTD) to ponad 1000 sklepów Victoria's Secret z bielizną oraz artykułami drogeryjnymi, zaś katalog oraz strona VictoriasSecret.com umożliwiają klientom kupowanie produktów tej marki z dowolnego miejsca na całym świecie.
Zdjęcia/galeria multimediów dostępna na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20141202006998/en/
Źródło: Swarovski
KONTAKT:
Więcej informacji oraz materiały PR:
Swarovski
Alexandria Nahlous
tel. +1-401-316-9064
e-mail: Alexandria.Nahlous@Swarovski.com
lub
Swarovski International PR
Verena Koetzle
tel. +43-5224-5001448
e-mail: verena.koetzle@swarovski.com
WWW.SWAROVSKI.COM/CRYSTALS
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.12.2014, 16:38 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |