Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w listopadzie 2014 r.

06.12.2014, 12:14aktualizacja: 06.12.2014, 12:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 49/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2014 r. wyniosła 42,3 mln zł i była 2,3% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 11 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 439,5 mln zł i wzrosła o 6,8% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec listopada wyniosła 107,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 6,3% w odniesieniu do listopada 2013 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2014 r. wyniósł 23,5 mln zł, co oznacza poziom o 9,7% wyższy niż w listopadzie roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 11 miesiącach br. osiągnęła poziom 239,9 mln zł i wzrosła o 13,9% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. m2, i była na poziomie 5,3% wyższym niż na koniec listopada 2013.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2014r. wyniosła 18,8 mln zł i była niższa o 14,1% od osiągniętej w listopadzie 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wzrosła o 1,4% a na zagranicznym spadła o 44 %).

Sprzedaż po 11 miesiącach br. wyniosła 199,6 mln zł, co oznacza poziom niższy o 0,6% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 13% a na zagranicznym spadła o 30%).

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada 2014r. miały łączną powierzchnię 41,1 tys. m2, tj. były na poziomie 4,4% wyższym niż w listopadzie 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w listopadzie 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, i spadła o 7% w porównaniu do listopada 2013. W ujęciu narastającym za 11 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 27,1 mln zł i wzrosła o 7,5% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi dom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.12.2014, 12:14
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ