Newsletter

Scotiabank oficjalnym partnerem CONCACAF

10.12.2014, 11:45aktualizacja: 10.12.2014, 11:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Obszerne porozumienie obejmuje wiele międzynarodowych turniejów i ustanawia Scotiabank sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów oraz Oficjalnym Bankiem Konfederacji piłki nożnej Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów (CONCACAF).

MIAMI, 9 grudnia 2014 r. /PRNewswire/ - Konfederacja piłki nożnej Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów (CONCACAF) ogłosiła dzisiaj zawarcie oficjalnego partnerstwa z bankiem Scotiabank, w ramach którego ta międzynarodowa instytucja będzie sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów CONCACAF i oficjalnego banku Konfederacji.

Na mocy tego wieloletniego porozumienia Scotiabank zostanie pierwszym oficjalnym partnerem CONCACAF na wiele turniejów do roku 2018, w tym na najważniejsze rozgrywki klubowe regionu - Ligę Mistrzów CONCACAF - które od lutego 2015 nosić będą nazwę Liga Mistrzów Scotiabank wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej bieżącej edycji 2014-15.

"Z dumą witam Scotiabank w piłkarskiej rodzinie CONCACAF i cieszę się z tego strategicznego partnerstwa - powiedział prezes CONCACAF Jeffrey Webb. - To porozumienie jest przykładem rosnącej wartości CONCACAF i przejawem zaufania i ufności w naszą Konfederację".

Scotiabank, którego siedziba znajduje się w Toronto, to kanadyjski bank o najbardziej ‘międzynarodowym charakterze’. Obecny jest w ponad 55 krajach, w tym w Ameryce Łacińskiej, na Karaibach i niektórych regionach Azji. Przeszło 21 mln klientów bank oferuje szeroką gamę produktów i usług, w tym z zakresu bankowości detalicznej i komercyjnej, zarządzania majątkiem oraz bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

"Scotiabank jest dumny ze swej ugruntowanej pozycji i silnego zaangażowania w regionach CONCACAF, gdzie już od ponad 180 lat służy klientom prywatnym, przedsiębiorstwom i całym społecznościom - powiedział John Doig, dyrektor generalny ds. marketingu w Scotiabank. - To partnerstwo idealnie pasuje do Scotiabank. Piłka nożna to pasja, którą dzielimy z naszymi klientami. Z entuzjazmem wspieramy obecne i przyszłe gwiazdy futbolu, promując wartości i ducha pracy zespołowej, które charakteryzują tę wspaniałą dyscyplinę sportu".

Oprócz bycia sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów, ScotiaBank zostaje oficjalnym sponsorem Złotego Pucharu CONCACAF - flagowej imprezy tej Konfederacji dla reprezentacji narodowych - w latach 2015 i 2017.

Scotiabank wesprze również wiele dodatkowych turniejów CONCACAF do roku 2018, w tym kwalifikacje do Igrzysk Olimpijskich 2016 oraz mistrzostwa mężczyzn i kobiet w kategoriach U-20 i U-17, począwszy od Mistrzostw Ameryki Północnej do lat 20 w piłce nożnej mężczyzn, które wystartują na Jamajce już w styczniu 2015 r.

Porozumienie obejmuje również sponsoring dwóch kolejnych edycji Pucharu Karaibów CFU oraz Pucharu Ameryki Środkowej UNCAF, a także nadchodzące Mistrzostwa Ameryki Północnej w Piłce Nożnej Plażowej i Futsalu oraz turniejów dla chłopców i dziewcząt do lat 15.

"Poszerzając nasze porozumienie z CONCACAF pod koniec 2013 r. skupiliśmy się na zmianie struktury sponsoringu, podążając za światowymi standardami partnerów CONCACAF - powiedział Aaron Davidson, prezes Traffic Sports USA, agencji zajmującej się zarządzaniem prawami do sponsoringu CONCACAF. - Scotiabank to dla CONCACAF doskonały partner - świadczy o tym ugruntowana obecność tej marki w regionie i jej zaangażowanie w sprawy sportu i lokalnej społeczności".

Nawiązanie partnerstwa ogłoszono podczas wtorkowej porannej konferencji zorganizowanej na Meksykańskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Mexico City, w obecności specjalnych gości z kręgu meksykańskiej i światowej piłki nożnej, w tym prezesa Meksykańskiego Związku Piłki Nożnej, Justino Compeana.

Źródło: CONCACAF

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.12.2014, 11:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ