Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2014 r. wyniosła 60,6 mln zł i była o 11,1% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 503,8 mln zł i wzrosła o 7,3% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec grudnia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8,1% w odniesieniu do grudnia 2013.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym sprzedaż towarów w grudniu 2014 r. wyniosła 35,1 mln zł, co oznacza poziom o 24,4% wyższy niż w grudniu roku poprzedzającego.
Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. osiągnęła 275,1 mln zł i wzrosła o 15,2% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 309 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,0 tys. m2 i była o 5,3% wyższa niż na koniec grudnia 2013.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2014r. wyniosła 25,2 mln zł i była niższa o 2,8% od osiągniętej w grudniu 2013 r. (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 11,8%, a na zagranicznym spadła o 53%).
Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. wyniosła 224,2 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1,0% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 12,8% a na zagranicznym spadła o 33%).
Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2014r. miały łączną powierzchnię 41,8 tys. m2, tj. były na poziomie 7,4% wyższym niż w grudniu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w grudniu 2014 r. osiągnęła poziom 3,5 mln zł, i spadła o 6,8% w porównaniu do grudnia 2013. W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 30,6 mln zł i wzrosła o 5,6% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.01.2015, 08:39 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |