Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poprzednia nazwa firmy, kojarzona była przede wszystkim z bonami żywieniowymi, od których Grupa rozpoczęła działalność 50 lat temu. Wprowadzenie nowej nazwy jest wynikiem szybkiego rozwoju Grupy w ostatnich latach, wdrażania nowych produktów, usług i linii biznesowych oraz jej dynamicznej ekspansji na całym świecie. Nowa nazwa odzwierciedla zatem te zmiany, a jednocześnie podkreśla wartości i tożsamość, na których firma się opiera.
Up Group prowadzi działalność w Polsce poprzez swoje dwie główne spółki zależne: Bonus Systems Polska S.A. - przejętą w kwietniu 2014 roku - oraz Chèque Déjeuner Sp. z o.o.
Obie spółki, dostarczają rozwiązania w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych i programów motywacyjnych dla biznesu, które są wydajne kosztowo, proste w zarządzaniu i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych. Up Group sprzedaje w Polsce usługi bazujące na kartach przedpłaconych, wydawanych zarówno w systemach MasterCard jak i Visa, a także bonach podarunkowych, premiowych i żywieniowych.
W Polsce obie marki należące do Up Group zmienią wizerunki w 2015 roku.
Up Group
Up Group jest niezależnym, silnym, międzynarodowym przedsiębiorstwem należącym do pracowników. Sprzedaje produkty i usługi w formie bonów, kart przedpłaconych i aplikacji mobilnych w 14 krajach, każdego dnia towarzysząc 26 milionom osób na całym świecie. Up Group zatrudnia 2 300 pracowników, a w 2014 roku osiągnęła wartość emisji w wysokości 5,8 miliarda EUR.
www.up-group.coop
KONTAKT:
Michał Traczyk
Bonus Systems Polska
tel. (22) 228 60 07
e-mail: michal.traczyk@chequedejeuner.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.01.2015, 15:31 |
Źródło informacji | Bonus Systems Polska Spółka Akcyjna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ