Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poprzednia nazwa firmy, kojarzona była przede wszystkim z bonami żywieniowymi, od których Grupa rozpoczęła działalność 50 lat temu. Wprowadzenie nowej nazwy jest wynikiem szybkiego rozwoju Grupy w ostatnich latach, wdrażania nowych produktów, usług i linii biznesowych oraz jej dynamicznej ekspansji na całym świecie. Nowa nazwa odzwierciedla zatem te zmiany, a jednocześnie podkreśla wartości i tożsamość, na których firma się opiera.
Up Group prowadzi działalność w Polsce poprzez swoje dwie główne spółki zależne: Bonus Systems Polska S.A. - przejętą w kwietniu 2014 roku - oraz Chèque Déjeuner Sp. z o.o.
Obie spółki, dostarczają rozwiązania w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych i programów motywacyjnych dla biznesu, które są wydajne kosztowo, proste w zarządzaniu i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych. Up Group sprzedaje w Polsce usługi bazujące na kartach przedpłaconych, wydawanych zarówno w systemach MasterCard jak i Visa, a także bonach podarunkowych, premiowych i żywieniowych.
W Polsce obie marki należące do Up Group zmienią wizerunki w 2015 roku.
Up Group
Up Group jest niezależnym, silnym, międzynarodowym przedsiębiorstwem należącym do pracowników. Sprzedaje produkty i usługi w formie bonów, kart przedpłaconych i aplikacji mobilnych w 14 krajach, każdego dnia towarzysząc 26 milionom osób na całym świecie. Up Group zatrudnia 2 300 pracowników, a w 2014 roku osiągnęła wartość emisji w wysokości 5,8 miliarda EUR.
www.up-group.coop
KONTAKT:
Michał Traczyk
Bonus Systems Polska
tel. (22) 228 60 07
e-mail: michal.traczyk@chequedejeuner.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.01.2015, 15:31 |
Źródło informacji | Bonus Systems Polska Spółka Akcyjna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
Unia Europejska widzi znaczącą rolę wodoru w dekarbonizacji gospodarki, jednak realizacja tego zamierzenia napotyka na poważne wyzwania związane z wysokimi kosztami jego wytwarzania brakiem odpowiedniej infrastruktury, ograniczeniami w transporcie i magazynowaniu. W jaki sposób zbudować wodorowy rynek zastanawiali się uczestnicy panelu „Wodór w gospodarce. Gospodarka wodorowa”, który odbył się podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
O mediach przyszłości na EKG 2025: wiarygodna informacja największą wartością PAP
Wiarygodność dostarczanych informacji będzie w przyszłości największą wartością oferowaną przez media, ale obawy przedstawicieli branży budzi możliwość wykorzystania możliwości AI do maksymalizacji zysków, przy jednoczesnym łamaniu zawodowych standardów - uznali szefowie największych mediów w Polsce podczas panelu „Przyszłość mediów” na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.- 28.04.2025, 11:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Prasowa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ