Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Wdrożenie nowych rozwiązań to naturalny proces związany z integrowaniem wszystkich spółek należących do NEWTON Media Group - powiedziała Magdalena Horańska, prezes NEWTON Media Sp. z o.o. - Z większą mocą i potężniejszymi możliwościami podkreślamy obecność na dobrze znanym nam rynku, na którym liczy się dostęp do informacji i możliwość jej wykorzystania".
Nowe logo, zaprojektowane przez zespół kreatywny Dynamo Design, nawiązuje do podstawowych produktów oferowanych przez NEWTON Media. Symbol zmieniających się figur oddaje złożoność usług i indywidualne podejście do klienta, jest odniesieniem do innowacyjności, technologii, wiedzy i profesjonalizmu.
"Zmiany, które możemy obserwować są wynikiem naszej determinacji. Dziś nie wystarczy jedynie monitorować danych, trzeba łączyć informacje z różnych źródeł, analizować je i przetwarzać na bieżąco - powiedziała Petra Mašinová, CEO NEWTON Media. - W 2015 roku wkraczamy na nową drogę, oferując kompleksowe usługi 'szyte na miarę'" - dodała Petra Mašinová.
W ślad za zmianami dotyczącymi wizualizacji idą zmiany związane z wdrożeniem nowych funkcjonalności na platformie monitoringu mediów. Dzięki nim użytkownicy będą mogli w jeszcze większym stopniu zarządzać i analizować wyniki przeglądu mediów, a także wykorzystywać otrzymane informacje do własnych potrzeb.
Odpowiedzią na zwiększenie ilości danych pojawiających się na rynku mediów jest rozwój usług mających na celu nie tylko ich monitorowanie, analizę i ocenę, ale także doradztwo strategiczne i wdrażanie zaleceń dotyczących działań komunikacyjnych. W tym celu wdrażając nowe rozwiązania, skupiliśmy nasze produkty wokół czterech podstawowych usług tworzących logiczny łańcuch: monitoring - analiza - rekomendacje - realizacja.
Wszelkie informacje na temat nowych rozwiązań i produktów NEWTON Media znaleźć można na nowej stronie internetowej: www.newtonmedia.pl.
KONTAKT:
Anna Ostrowska
Business Development &PR Manager
NEWTON Media
tel. kom. +48 795 556 412
e-mail: anna.ostrowska@newtonmedia.pl
NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią grupy NEWTON Media, a.s. - największej ponadnarodowej firmy zajmującej się monitoringiem mediów i usługami powiązanymi. Dzięki swojemu profesjonalizmowi i wysokiemu poziomowi przetwarzania informacji, firma oferuje szeroką gamę usług związanych z monitoringiem. Oferta zawiera również analizy medialne, podsumowania branżowe, raporty ilościowo - jakościowe i inne usługi.
Analiza mediów jest kolejnym szybko rozwijającym się produktem, który NEWTON Media Sp. z o.o. oferuje swoim klientom. Produkt obejmuje analizę wizerunku firmy, który kreowany jest przez media. Te cenne informacje zgromadzone na podstawie obszernej ilości materiałów, umożliwiają naszym klientom podejmowanie właściwych decyzji i w konsekwencji, prowadzą do zwiększania przewagi konkurencyjnej. Analiza mediów może terminowo wskazywać szanse i zagrożenia oraz umożliwiać rozpoznanie ukrytego kontekstu.
Więcej informacji oraz prezentacja produktów na naszych stronie: www.newtonmedia.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.02.2015, 15:40 |
Źródło informacji | NEWTON Media |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Huawei prezentuje dziesięć głównych trendów FusionSolar 2025
- 07.01.2025, 16:18
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
GlobalLogic i Hitachi otwierają nowoczesne Security Operations Center w Krakowie
Hitachi Cyber i GlobalLogic otwierają nowoczesne Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) w Krakowie, łącząc zaawansowaną technologię z ekspercką wiedzą w zakresie bezpieczeństwa oraz inżynierii cyfrowej.- 07.01.2025, 11:43
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: GlobalLogic
-
Image
Chwilowo.pl: zagrożenia związane z korzystaniem z chwilówek online
Chwilówki online kuszą szybkością i dostępnością, stając się popularnym rozwiązaniem w nagłych sytuacjach finansowych. Jednak za wygodą tego typu pożyczek kryją się istotne ryzyka, które mogą wpędzić w spiralę zadłużenia lub narazić na wysokie koszty. Warto wiedzieć, jakie zagrożenia wiążą się z korzystaniem z chwilówek, aby podejmować świadome decyzje i unikać finansowych pułapek.- 07.01.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Finelf.com