Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Wdrożenie nowych rozwiązań to naturalny proces związany z integrowaniem wszystkich spółek należących do NEWTON Media Group - powiedziała Magdalena Horańska, prezes NEWTON Media Sp. z o.o. - Z większą mocą i potężniejszymi możliwościami podkreślamy obecność na dobrze znanym nam rynku, na którym liczy się dostęp do informacji i możliwość jej wykorzystania".
Nowe logo, zaprojektowane przez zespół kreatywny Dynamo Design, nawiązuje do podstawowych produktów oferowanych przez NEWTON Media. Symbol zmieniających się figur oddaje złożoność usług i indywidualne podejście do klienta, jest odniesieniem do innowacyjności, technologii, wiedzy i profesjonalizmu.
"Zmiany, które możemy obserwować są wynikiem naszej determinacji. Dziś nie wystarczy jedynie monitorować danych, trzeba łączyć informacje z różnych źródeł, analizować je i przetwarzać na bieżąco - powiedziała Petra Mašinová, CEO NEWTON Media. - W 2015 roku wkraczamy na nową drogę, oferując kompleksowe usługi 'szyte na miarę'" - dodała Petra Mašinová.
W ślad za zmianami dotyczącymi wizualizacji idą zmiany związane z wdrożeniem nowych funkcjonalności na platformie monitoringu mediów. Dzięki nim użytkownicy będą mogli w jeszcze większym stopniu zarządzać i analizować wyniki przeglądu mediów, a także wykorzystywać otrzymane informacje do własnych potrzeb.
Odpowiedzią na zwiększenie ilości danych pojawiających się na rynku mediów jest rozwój usług mających na celu nie tylko ich monitorowanie, analizę i ocenę, ale także doradztwo strategiczne i wdrażanie zaleceń dotyczących działań komunikacyjnych. W tym celu wdrażając nowe rozwiązania, skupiliśmy nasze produkty wokół czterech podstawowych usług tworzących logiczny łańcuch: monitoring - analiza - rekomendacje - realizacja.
Wszelkie informacje na temat nowych rozwiązań i produktów NEWTON Media znaleźć można na nowej stronie internetowej: www.newtonmedia.pl.
KONTAKT:
Anna Ostrowska
Business Development &PR Manager
NEWTON Media
tel. kom. +48 795 556 412
e-mail: anna.ostrowska@newtonmedia.pl
NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią grupy NEWTON Media, a.s. - największej ponadnarodowej firmy zajmującej się monitoringiem mediów i usługami powiązanymi. Dzięki swojemu profesjonalizmowi i wysokiemu poziomowi przetwarzania informacji, firma oferuje szeroką gamę usług związanych z monitoringiem. Oferta zawiera również analizy medialne, podsumowania branżowe, raporty ilościowo - jakościowe i inne usługi.
Analiza mediów jest kolejnym szybko rozwijającym się produktem, który NEWTON Media Sp. z o.o. oferuje swoim klientom. Produkt obejmuje analizę wizerunku firmy, który kreowany jest przez media. Te cenne informacje zgromadzone na podstawie obszernej ilości materiałów, umożliwiają naszym klientom podejmowanie właściwych decyzji i w konsekwencji, prowadzą do zwiększania przewagi konkurencyjnej. Analiza mediów może terminowo wskazywać szanse i zagrożenia oraz umożliwiać rozpoznanie ukrytego kontekstu.
Więcej informacji oraz prezentacja produktów na naszych stronie: www.newtonmedia.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.02.2015, 15:40 |
Źródło informacji | NEWTON Media |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE