Newsletter

Rząd doprecyzował zasady udziału Polski w wystawie Expo 2015 w Mediolanie

03.02.2015, 18:23aktualizacja: 03.02.2015, 18:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rząd doprecyzował zasady udziału Polski w Expo 2015 w Mediolanie i w programie wystawy uwzględnił efekty przygotowań przeprowadzonych do końca 2014 r. Expo we Włoszech rozpocznie się 1 maja i potrwa do października.

Jak przypomniało Centrum Informacyjne Rządu, w czasie Expo szczególny nacisk zostanie położony na te elementy ekspozycji, które powinny wywołać pozytywny oddźwięk we Włoszech i pokazać Polskę, jako kraj bliski ze względu na uznawane wartości, kulturę, styl życia. Polska będzie prezentować się jako miejsce, w którym wysoko ceni się rodzinę, jakość i przyjemność życia oraz dobrą kuchnię, kraj ludzi otwartych i przyjaznych. Pokazane zostanie nowoczesne wzornictwo, które nie ustępuje włoskiemu.

Włochy są aktualnie trzecim partnerem handlowym Polski wśród krajów Unii Europejskiej - dodało CIR.

Dodatkowo w Mediolanie Polska będzie promowała Łódź jako potencjalnego organizatora Expo 2022. Proponowany temat to rewitalizacja obszarów miejskich. Zagadnienie to powinno wzbudzić zainteresowanie, ponieważ dotyczy istotnych problemów związanych z kształtowaniem przestrzeni miejskiej.

W poniedziałek prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) Bożena Lublińska-Kasprzak informowała PAP, że dyskusja nad dokumentem odbywa się w ramach standardowej procedury uzupełniającej. Koncepcja Programowa - wyjaśniła - cały czas się rozwija, a w trakcie przygotowań do wystawy dopisywane są nowe punkty. (PAP)

zab/ pz/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.02.2015, 18:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ