Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Max Azria, członek i założyciel spółki, pozostanie na stanowisku dyrektora generalnego BCBG Max Azria Group, a jego żona, Lubov Azria, nadal będzie piastować funkcję głównego dyrektora kreatywnego. Utrzymają również swoją dotychczasową pozycję znaczących udziałowców, wraz z inwestorami grupy, do których zaliczają się podmioty powiązane i klienci spółki Guggenheim Partners.
"Nasze marki, działalność i plany na przyszłość stanowią dla nas źródło ogromnej satysfakcji - powiedział Max Azria, który w 1989 roku założył grupę BCBG Max Azria Group. - Cieszymy się, że inwestorzy dali wyraz swojemu zaufaniu względem naszej działalności i planów strategicznych".
BCBG Max Azria Group, LLC
BCBG Max Azria Group, LLC, jest jednym ze światowych liderów w przemyśle odzieży gotowej, a w skład jej oferty wchodzą takie marki, jak: BCBGMAXAZRIA, Herve Leger by Max Azria czy BCBGeneration. Marki te są obecne na rynkach w 41 krajach, a liczba punktów ich sprzedaży na całym świecie przekroczyła już 1000. Ich oferta obejmuje wachlarz luksusowych kolekcji damskiej odzieży gotowej oraz akcesoriów. Kolekcje są dostępne w sprzedaży również w wybranych butikach oraz w sklepach wchodzących w skład galerii handlowych największych supermarketów na całym świecie, takich jak: Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Bloomingdale's, Nordstrom, Macy's, Lord & Taylor, Net-a-Porter czy Harvey Nichols.
Źródło: BCBG Max Azria Group, LLC
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.02.2015, 13:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |