Newsletter

Program Google dla organizacji pozarządowych dostępny w Polsce

22.02.2015, 11:08aktualizacja: 22.02.2015, 11:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Program Google dla organizacji non-profit jest już dostępny dla polskich organizacji. Dzięki temu mogą one za darmo korzystać z wielu udogodnień i dostępu do internetowych narzędzi Google, zarezerwowanych dotychczas głównie dla firm.

Za prowadzenie programu odpowiadają Google oraz TechSoup, który w Polsce prowadzi program Technologie.org.pl.

Jak powiedziała PAP koordynatorka programu Technologie.org.pl Karolina Kochowicz, Google dla organizacji pozarządowych oferuje kwalifikującym się do tego podmiotom dostęp do darmowych wersji płatnych produktów Google i specjalnych funkcji zaprojektowanych dla organizacji non-profit.

Te narzędzia - jak dodała - mogą pomóc organizacjom w znalezieniu nowych ofiarodawców i wolontariuszy oraz w zwiększeniu skuteczności działań, a także w informowaniu o realizowanych inicjatywach.

Do programu kwalifikują się stowarzyszenia, fundacje, organizacje kościelne oraz organizacje pożytku publicznego. Otrzymują one przede wszystkim darmowy dostęp do Google Apps dla firm. To kompleksowy zestaw narzędzi usprawniających zarządzanie dokumentami, koordynację projektów i komunikację wewnątrz zespołu.

Organizacje dostają m.in. 30 GB miejsca na pocztę, dokumenty i zdjęcia oraz możliwość utworzenia adresu e-mail z nazwą organizacji. W pakiecie jest też specjalna, rozszerzona wersja YouTube. Ponadto mają dostęp do produktu Google Ad Grants, czyli możliwości przeprowadzenia bezpłatnych kampanii reklamowych.

Oprócz Polski, Google dla organizacji pozarządowych dostępny jest też w Czechach, Kanadzie, Francji, Japonii, Australii, Nowej Zelandii oraz na Słowacji i Węgrzech. (PAP)

swi/ mab/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.02.2015, 11:08
Źródło informacji PAP Technologie
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ