Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Za prowadzenie programu odpowiadają Google oraz TechSoup, który w Polsce prowadzi program Technologie.org.pl.
Jak powiedziała PAP koordynatorka programu Technologie.org.pl Karolina Kochowicz, Google dla organizacji pozarządowych oferuje kwalifikującym się do tego podmiotom dostęp do darmowych wersji płatnych produktów Google i specjalnych funkcji zaprojektowanych dla organizacji non-profit.
Te narzędzia - jak dodała - mogą pomóc organizacjom w znalezieniu nowych ofiarodawców i wolontariuszy oraz w zwiększeniu skuteczności działań, a także w informowaniu o realizowanych inicjatywach.
Do programu kwalifikują się stowarzyszenia, fundacje, organizacje kościelne oraz organizacje pożytku publicznego. Otrzymują one przede wszystkim darmowy dostęp do Google Apps dla firm. To kompleksowy zestaw narzędzi usprawniających zarządzanie dokumentami, koordynację projektów i komunikację wewnątrz zespołu.
Organizacje dostają m.in. 30 GB miejsca na pocztę, dokumenty i zdjęcia oraz możliwość utworzenia adresu e-mail z nazwą organizacji. W pakiecie jest też specjalna, rozszerzona wersja YouTube. Ponadto mają dostęp do produktu Google Ad Grants, czyli możliwości przeprowadzenia bezpłatnych kampanii reklamowych.
Oprócz Polski, Google dla organizacji pozarządowych dostępny jest też w Czechach, Kanadzie, Francji, Japonii, Australii, Nowej Zelandii oraz na Słowacji i Węgrzech. (PAP)
swi/ mab/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.02.2015, 11:08 |
Źródło informacji | PAP Technologie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |