Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy marketplace odpowiada na potrzeby Klientów poszukujących produktów wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Serwis wykorzystuje fakt dużych różnic cenowych pomiędzy identycznymi produktami na różnych rynkach unijnych. Rozwiązuje również podstawowe problemy związane z zakupami na całym rynku unijnym - dostarcza 18 wersji językowych, wygodną obsługę klienta i proste formy płatności.
"Pomysł na Deyde.com był następstwem analizy różnic cen na różnych rynkach Unii Europejskiej. Przez sześć lat mieszkałem w Hiszpanii i robiąc zakupy w tamtejszych sklepach kilka razy zwróciłem uwagę, że kupując w Polsce mógłbym zapłacić 20 - 30% mniej. Zrobiliśmy pełną analizę, której wyniki przerosły nasze oczekiwania. Sprawdzając cenę na innych rynkach europejskich można naprawdę sporo zaoszczędzić. Do rozpoczęcia projektu ostatecznie skłoniły nas kolejne decyzje Komisji Europejskiej, które prowadzą do coraz większej integracji rynków unijnych" - mówi Piotr Martyniak, wiceprezes w Bizgle.
Deyde.com to wrocławski startup, którego głównym celem jest rozwijanie idei globalizacji rynku sprzedażowego. Opiera się on na rozliczeniu jedynie za sprzedaż, dzięki czemu współpraca nie niesie za sobą dodatkowych kosztów. Ogromną zaletą obecności w Deyde.com jest możliwość łatwego poszerzania grona odbiorców towaru o pozostałe kraje Unii Europejskiej.
W chwili obecnej załoga Deyde.com skupia swoje siły na rynkach włoskim, francuskim i hiszpańskim. W najbliższych miesiącach planuje rozszerzenie swojego działania o rynek polski, fiński i bułgarski, a także znaczne poszerzenie katalogu produktów o kolejne branże. Na dzień dzisiejszy serwis prezentuje oferty z branż: elektronika i IT, zdrowie i uroda, dla domu oraz dziecko.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.03.2015, 11:51 |
Źródło informacji | deyde.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
SINEXCEL uruchamia inicjatywę ESG pt. „Energia dla wszystkich” z myślą o sprawiedliwości i inkluzywności energetycznej
- 31.03.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Cytryna z Syrakuz ChOG: 102 miliony konsumentów we Włoszech, Polsce i Rumunii
Dobre wyniki w pierwszym roku kampanii LemOn, projektu promującego cytrynę z Syrakuz ChOG współfinansowanego przez Konsorcjum na rzecz Ochrony Cytryn z Syrakuz ChOG oraz Unię Europejską.- 31.03.2025, 10:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ