Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lutym 2015 r.

10.03.2015, 08:35aktualizacja: 10.03.2015, 08:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2015 r. wyniosła 35 mln zł i była o 3% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 69,3 mln zł i była wyższa o 4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 108,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do lutego 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2015 r. wyniósł 17,9 mln zł, co oznacza poziom o 13% wyższy niż w lutym roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 36,7 mln zł i było 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 313 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,9 tys. m2 i była na poziomie 8% wyższym niż na koniec lutego 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w lutym 2015 r. wyniosła 14,5 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w lutym 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,6 mln zł i zmniejszyły się o 55% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lutym 2015 r. wyniosła 17,1 mln zł i była niższa o 6% od osiągniętej w lutym 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 28,6 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3,9 mln zł i zmniejszyły się o 61% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 32,6 mln zł i była niższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec lutego 2015r. miały łączną powierzchnię 33,4 tys. m2, tj. o 17% więcej niż w lutym 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,8 tys. m2, zatem o 17% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,2 tys. m2, tj. była o 9% wyższa niż w lutym 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.03.2015, 08:35
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ