Newsletter

Obchody Międzynarodowego Dnia Szczęścia z udziałem ONZ i MixRadio

12.03.2015, 12:25aktualizacja: 12.03.2015, 12:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 16 marca 2015 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym grupa gwiazd światowego formatu połączyła siły z ONZ, a także MixRadio - najbardziej spersonalizowanym serwisem do strumieniowego przesyłania muzyki - w celu rozpoczęcia kampanii #HappySoundsLike i uczczenia Międzynarodowego Dnia Szczęścia (ang. International Day of Happiness).

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150311/181046LOGO

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150311/181047

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150311/181045LOGO

Muzyka ma siłę, by napełniać ludzi szczęściem oraz poczuciem solidarności i nadziei na lepsze jutro. Mając to na uwadze, tzw. posłańcy pokoju (ang. Messengers of Peace) i ambasadorzy dobrej woli ONZ, połączyli siły ze znanymi na całym świecie artystami, takimi jak Ed Sheeran, David Guetta, John Legend czy James Blunt, po to, by 20 marca - w Międzynarodowym Dniu Szczęścia - stworzyć najradośniejszą playlistę świata.

Sekretarz generalny ONZ Ban Ki-moon powiedział: "Organizacja Narodów Zjednoczonych z radością podjęła współpracę z MixRadio w celu informowania społeczeństwa o Międzynarodowym Dniu Szczęścia. Tego dnia pragniemy użyć uniwersalnego języka muzyki, by pokazać, że solidaryzujemy się z milionami osób na całym świecie cierpiących z powodu ubóstwa, łamania praw człowieka, kryzysów humanitarnych czy też skutków degradacji środowiska i zmian klimatycznych". W 2010 r. funkcję posłańca pokoju ONZ, Ban Ki-moon powierzył Steviemu Wonderowi, który tym samym został rzecznikiem osób niepełnosprawnych z całego świata. Ponadto na wspomnianą playlistę trafiła piosenka Wondera pt. "Signed Sealed Delivered".

Uwieńczeniem trwającej tydzień kampanii #HappySoundsLike (którą poprowadzi Cody Simpson - piosenkarz i autor tekstów piosenek) będzie inspirująca, międzynarodowa playlista stworzona przez artystów i słuchaczy z całego świata.

Fani muzyki mogą podawać własne propozycje piosenek, które wprawiają ich w dobry nastrój, opatrując je hashtagiem #HappySoundsLike. W piątek 20 marca Cody Simpson wybierze spośród nich pięć utworów, które zostaną dołączone do oficjalnej kampanijnej playlisty.

"To dla mnie prawdziwa przyjemność móc uczestniczyć w tej niezwykłej kampanii na rzecz Międzynarodowego Dnia Szczęścia. Mam nadzieję, że zaangażuje się w nią jak najwięcej osób, które powiedzą, jakie utwory czynią ich szczęśliwszymi! 20 marca spośród utworów zaproponowanych przez słuchaczy wybiorę pięć piosenek, które zostaną włączone do oficjalnej, dostępnej dla wszystkich playlisty #HappySoundsLike" - powiedział Cody Simpson.

Jyrki Rosenberg, dyrektor MixRadio, dodał: „W tym roku, w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Szczęścia i poświęconej mu kampanii informacyjnej, mamy zaszczyt współpracować z Organizacją Narodów Zjednoczonych. Mamy nadzieję, że słuchacze pójdą za przykładem światowych gwiazd i podzielą się z innymi piosenkami, które czynią ich szczęśliwszymi. 20 marca rozpoczynamy kampanię #HappySoundsLike z nadzieją wywołania uśmiechu na twarzach ludzi w każdym zakątku świata”.

Ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Międzynarodowy Dzień Szczęścia uznaje, że "dążenie do szczęścia jest podstawowym celem człowieka". Ponieważ w roku 2015 przypada 70. rocznica powstania ONZ, organizacja ta przeprowadzi szereg kampanii mających wspierać realizację tego właśnie celu.

Kampania oficjalnie rozpocznie się z chwilą publikacji ogólnie dostępnego teledysku, w którym gwiazdy wspólnie śpiewają, promując to ważne wydarzenie.

Teledysk można obejrzeć pod adresem www.happysoundslike.com.

Źródło: MixRadio

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2015, 12:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ