Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pod koniec lutego br. firma złożyła podpis pod listem intencyjnym w sprawie zawiązania spółki kapitałowej MBF Romania SRL z siedzibą w stolicy Rumunii. Dokument został ponadto parafowany przez polskiego autoryzowanego doradcę rynku Catalyst i NewConnect oraz podmiot rumuński specjalizujący się z zarządzaniu i doradztwem podatkowym.
"Posiadamy osobiste zapewnienia od pracowników bukaresztańskiej giełdy papierów wartościowych w sprawie przyznania MBF Romania statusu autoryzowanego doradcy rynku AeRo. O stosowne uprawnienia wystąpimy od razu po zarejestrowaniu spółki w sądzie w Bukareszcie - wyjaśnia Robert Krassowski. - Niezależnie od stosownych licencji i zezwoleń rozpoczniemy działalność operacyjną na rumuńskim rynku kapitałowym. Niewykluczone, że jeszcze w 2015 roku uda się podpisać pierwsze umowy inwestycyjne z rumuńskimi przedsiębiorcami" - kończy opis strategii Krassowski.
Innym projektem, który wystartował w nowym roku w Grupie MBF jest przedsięwzięcie związane z produkcją kosmetyków i perfum pod marką Vabun. Szerokim echem na polskim rynku odbił się fakt zawiązania spółki zależnej Vabun Spółka Akcyjna. Grupa MBF objęła w tej spółce 27,78% udziałów.
Prezesem spółki został mianowany Radosław Majdan, projektodawca i pomysłodawca marki perfum. "Jeszcze w pierwszym kwartale nowo zawiązana spółki powinna podpisać kilka kluczowych umów z drogeryjnymi sieciami handlowymi. Mamy nadzieję, że na koniec 2015 roku spółka będzie w stanie osiągnąć dodatki wynik i wypłacić dywidendę" - opowiada o projekcie Krassowski.
Po osiągnięciu stosownych wymogów kapitałowych oraz wypracowaniu zysku netto MBF Group ma w planach upublicznienie spółki. Niewykluczone, że zostanie przeprowadzona emisja publiczna akcji skierowana do inwestora branżowego. Założyciele Vabun S.A. chcą jednak zachować kontrolę nad spółką nawet w przypadku wprowadzenia jej na rynek NewConnect lub rynek regulowany GPW.
Źródło informacji: MBF Group S.A.
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji". (Centrum Prasowe PAP)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 17.03.2015, 16:21 |
Źródło informacji | MBF Group S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ