Newsletter

Innowacyjność siłą napędową sukcesów działu Consumer Health Business firmy Merck nieprzerwanie od 80 lat

13.03.2015, 13:42aktualizacja: 13.03.2015, 13:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<ul>
<li>W tym roku Seven Seas świętuje 80 lat innowacyjności;</li>
</ul>
<ul>
<li>Nagroda Boots Award dowodem na zadowolenie klientów z najnowszych produktów Seven Seas;</li>
</ul>
<ul>
<li>Przy wzroście organicznym rzędu 5,4% w zeszłym roku był to najszybciej rozwijający się dział firmy Merck.</li>
</ul>

DARMSTADT, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - (BUSINESS WIRE) - Dział Consumer Health Business firmy Merck zamknął rok 2014 solidnym wynikiem finansowym. Rozpoczynający się rok 2015 upamiętnia 80-lecie wejścia na brytyjski rynek marki Seven Seas, odzwierciedlając bogatą tradycję firmy w zakresie innowacyjności i rozwoju produktów.

80 lat sukcesów

W bieżącym roku mija dokładnie 80 lat od momentu powstania franczyzy Seven Seas, która została pierwotnie założona przez konsorcjum złożone z właścicieli trawlerów z East Yorkshire w Anglii w celu produkcji suplementów z tranu o najwyższym poziomie czystości. Od momentu założenia w roku 1935 marka Seven Seas stała się powszechnie znana, oferując różnego rodzaju asortyment w przeszło ponad 100 krajach na całym świecie. Ciągle stawia ona na innowacyjność, tworząc jeszcze więcej rozwiązań zorientowanych na klienta. Najlepszym tego dowodem jest uruchomienie na jesieni zeszłego roku linii Perfect 7.

"Innowacyjność od zawsze była siłą napędową sukcesów działu Merck Consumer Health, w tym także przez 80 lat tradycji świętowanej w tym roku przez Seven Seas - powiedziała Uta Kemmerich-Keil, dyrektor generalny i prezes działu Consumer Health firmy Merck. - Klienci to doceniają, a my, rozwijając naszą działalność w roku 2015, pozostajemy wierni filozofii podążania za zmieniającymi się nawykami i gustami. Uważnie wsłuchujemy się w opinie naszych klientów, wyciągając z nich odpowiednie wnioski, ponieważ nasz sukces finansowy uzależniony jest od nieustannego doskonalenia naszej oferty produktowej właśnie pod kątem wymogów naszych klientów".

Wspomniana wyżej filozofia marki Seven Seas została w ostatnim czasie doceniona - innowacyjne i niepowtarzalne połączenie kwasów Omega-3, oraz witamin i minerałów dostosowanych specjalnie do potrzeb żywieniowych mężczyzn i kobiet Seven Seas Perfect 7 otrzymało prestiżową brytyjską nagrodę Boots Vitamin Award jako "odkrycie roku 2014", potwierdzając popularność, jaką cieszy się ono wśród klientów.

Przyznana nagroda oraz wyniki produktów działu Consumer Health firmy Merck odzwierciedlają podejście firmy do innowacyjności. Przedsiębiorstwo zawdzięcza je swojemu nowemu portalowi poświęconemu innowacyjności, www.merck-consumer-idea.com, na którym klienci mogą obecnie dzielić się swoimi opiniami odnośnie tego, jak kolejne produkty mogłyby lepiej sprostać ich potrzebom zdrowotnym. Działający w duchu wspólnego tworzenia, portal już spotkał się z dużym odzewem w zakresie propozycji klientów dotyczących możliwości dostosowania produktów pod kątem ich potrzeb.

Integracja we właściwym kierunku

Dział Consumer Health firmy Merck nadal czerpie korzyści z integracji produktów Merck Serono. W roku bieżącym nastąpi całkowite przeniesienie suplementu wit. D pod nazwą Vigantoletten z Merck Serono do działu Consumer Health. Produkt ten, obecnie sprzedawany także na rynku niemieckim, posiada innowacyjną formę proszku ("saszetki Vigantoletten"), pomyślnie zmienił swoją kategorię sprzedażową z leku na receptę na produkt dostępny bez recepty.

Najszybciej rozwijający się dział firmy Merck w roku 2014

W ostatnim kwartale zeszłego roku dział Consumer Health mógł pochwalić się wzrostem organicznym na poziomie 6,5% odpowiadającym 196,9 mln EUR, w porównaniu do tego samego okresu w 2013 roku. Najważniejszymi markami, które przyczyniły się do tego wyniku są Neurobion, Femibion i Floratil; rynkami charakteryzującymi się najbardziej dynamicznym wzrostem były Brazylia, Wenezuela i Niemcy.

W perspektywie całego roku 2014 dział Consumer Health dowiódł, że stosowany przez niego model biznesowy zorientowany na klienta oraz "klientyzacja" marek Neurobion i Floratil okazały się skuteczne. Przy wzroście organicznym rzędu 5,4% do wys. 766 mln EUR (742 mln EUR w 2013 r.) dział Consumer Health był najszybciej rozwijającym się działem grupy Merck. Wskaźnik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych wyniósł 169 mln EUR, niemal sięgając poziomu 172 mln EUR z roku 2013, pomimo znacząco wyższych inwestycji marketingowo-sprzedażowych w strategiczne marki.

Dział Consumer Health firmy Merck

Marki działu Consumer Health firmy Merck, takie jak Dolo-Neurobion®, Neurobion®, Bion®, Seven Seas®, Nasivin® oraz Femibion® należą do najbardziej innowacyjnych marek na kluczowych rynkach. Produkty te są owocem zaawansowanych badań naukowych i cieszą się zaufaniem konsumentów z całego świata. Dział Consumer Health działa na ponad 40 rynkach na świecie, zatrudniając ponad 2 600 pracowników. Od roku 2014 portfolio działu obejmuje marki o łącznych rocznych przychodach rzędu 1 mld USD. Consumer Health, należący do sektora opieki zdrowotnej, jest działem Grupy Merck z siedzibą główną w Darmstadt (Niemcy). Więcej informacji dostępnych jest pod adresem www.meck-consumer-health.com

Wszystkie informacje prasowe dotyczące firmy Merck są rozpowszechniane za pośrednictwem poczty elektronicznej i jednocześnie publikowane w serwisie internetowym Merck. Na stronie http://www.merckgroup.com/subscribe można dokonać rejestracji, zmienić wybrane ustawienia lub zrezygnować z subskrypcji niniejszego biuletynu.

Firma Merck jest liderem w branży usług zdrowotnych, nauk przyrodniczych oraz materiałów chemicznych, wytwarzającym nowoczesne i innowacyjne produkty najwyższej jakości. W skład firmy wchodzi sześć działów, tj. Merck Serono, Consumer Health, Allergopharma, Biosimilars, Merck Millipore i Performance Materials, których łączne przychody osiągnęły w 2014 r. kwotę 11,3 mld EUR. Około 39 tys. pracowników firmy zatrudnionych w 66 krajach działa na rzecz poprawy jakości życia pacjentów, wspierając swoich klientów w odnoszeniu sukcesów i stawianiu czoła globalnym wyzwaniom. Merck jest najstarszą firmą branży farmaceutycznej i chemicznej na świecie. Od roku 1668 firma jest synonimem innowacyjności, sukcesu w biznesie i odpowiedzialnej przedsiębiorczości. Rodzina, która założyła spółkę, pozostaje większościowym udziałowcem w firmie po dziś dzień, posiadając ok. 70% udziałów. Merck z siedzibą w Darmstadt (Niemcy) posiada światowe prawa do nazwy i marki Merck. Jedynym wyjątkiem jest Kanada i Stany Zjednoczone, gdzie firma występuje pod nazwą EMD Serono, EMD Millipore i EMD Performance Materials.

Źródło: Merck

KONTAKT:

Merck Consumer Health

Lars Atorf

tel. +49 6151 856 3114

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.03.2015, 13:42
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ