Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nie trzeba było długo czekać, aby świat uświadomił sobie, że sektory mody, żywienia i sprzętu AGD mają ze sobą wiele wspólnego. W odpowiedzi na rosnące wymagania klientów branże te oferują najwyższą jakość, silną świadomość trendów w modzie i pionierskie innowacje.
"Bauknecht rozpoznaje potrzeby klientów i od razu wprowadza tę wiedzę w proces projektowania - mówi Vladimir Cherevko, dyrektor ds. marketingu w zakresie marek i wiedzy o konsumentach firmy Whirlpool. - Impreza 'Fashion Meets Food' służy właśnie promowaniu takiej wymiany informacji, po raz kolejny podkreślając pionierską rolę Bauknecht".
Zaproszona grupa 80 międzynarodowych dziennikarzy z zachwytem przyjęła "pokaz funkcji na wybiegu". Sonja Kiefer zaprezentowała wybrane artykuły kolekcjonerskie, wysyłając swoje modelki na wybieg z akcesoriami, które symbolizują funkcje najnowszych urządzeń PremiumCare i Ultimate NoFrost. Przykładowo, zawieszona nad widownią modelka osnuta mgiełką baniek mydlanych przedstawiała technologię "SoftMove", która zapewnia optymalną dbałość o kolory, włókna i kształt tkanin.
Po zakończeniu części oficjalnej kierownicy ds. produktów Bauknecht w bezpośrednich rozmowach opowiadali o kluczowych funkcjach nagradzanej za design linii produktów do prania PremiumCare oraz lodówko-zamrażarki Ultimate NoFrost. Wszystkie trzy nowe urządzenia dzięki innowacyjnym technologiom ułatwiają codzienne życie, a ze względu na wysoką wydajność przynoszą oszczędności i jednocześnie chronią środowisko.
Impreza "Fashion Meets Food" przeniosła sposób prezentacji produktów w zupełnie nowy wymiar. W 2015 r. urządzenia domowe stają się wyrazem stylu życia - a Bauknecht idzie w pierwszym szeregu tych przemian.
Więcej informacji: http://www.emediarelease.de/bauknecht_fashionmeetsfood.html
Odnośnik: zdjęcie jest dostępne na stronie agencji EPA (European Pressphoto Agency) (http://www.epa.eu ) i http://www.presseportal.de/pm/116753/
Źródło: Bauknecht Europe
KONTAKT:
Bettina Klinken
Bauknecht Europe
tel. +390332759392
e-mail: bettina_klinken@whirlpool.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.04.2015, 16:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |