Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na Kasprowym nadal panują dobre warunki do jazdy na nartach, pokrywa śnieżna sięga od 58 do 180 cm śniegu. To jedyny stok w kraju działający do 3 maja.
Kasprowy Wierch zapewnia jedyne w Polsce trasy narciarskie o charakterze alpejskim, położone rekordowo wysoko. Usytuowanie szczytu dostarcza bajkowej scenerii, dodatkowo miłośnicy pięknych widoków mogą podziwiać wyjątkową panoramę Zakopanego i Tatr.
Na szczycie nie ma systemu do zaśnieżania, jeździ się tam wyłącznie po naturalnym śniegu, co pozwala na jazdę w wyjątkowych, naturalnych warunkach.
Pogodę panującą w górach można podejrzeć poprzez kamery zainstalowane na szczycie Kasprowego Wierchu oraz na dolnej stacji kolei w Kuźnicach. Obraz na żywo jest dostępny online na stronie internetowej: www.pkl.pl.
Z myślą o narciarzach odwiedzających Zakopane Polskie Koleje Linowe przygotowały ski passy 2-dniowe, które można nabywać w promocyjnej cenie. Normalny ski pass 2-dniowy kosztuje tylko 230 zł, a ulgowy - 184 zł (ski pass do wykorzystania w następujących po sobie dniach).
Narciarze mają możliwość zakupu ski passów poprzez sklep online na stronie: www.pkl.pl. Ski pass na Kasprowy Wierch można także nabyć w Biurze Obsługi Klienta przy dolnej stacji kolei pod Gubałówką. Jest ono czynne 7 dni w tygodniu.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2015, 16:18 |
Źródło informacji | Polskie Koleje Linowe |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ