Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Z Zarząd PROCAD SA informuje, iż w związku z zakończeniem trzyletniej kadencji Rady Nadzorczej, Zwyczajne Walne Zgromadzenie PROCAD SA w dniu 29 kwietnia 2015 roku powołało do Rady Nadzorczej Spółki na nową kadencję następujące osoby:
1. Pana Andrzeja Przewoźnika,
2. Pana Andrzeja Chmieleckiego,
3. Pana Mariusza Jagodzińskiego,
4. Panią Bożenę Szczęśniak,
5. Pana Huberta Kowalskiego.
Wszyscy nowo wybrani członkowie Rady Nadzorczej pełnili funkcje w Radzie Nadzorczej poprzedniej kadencji.
Nowo wybrana Rada Nadzorcza na pierwszym posiedzeniu w dniu 29 kwietnia 2015 roku wybrała:
1. Pana Andrzeja Przewoźnika na Przewodniczącego Rady Nadzorczej,
2. Pana Andrzeja Chmieleckiego na Sekretarza Rady Nadzorczej.
Życiorysy Członków Rady Nadzorczej:
Andrzej Przewoźnik
Ukończył w 1989 roku Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada licencję maklera papierów wartościowych (nr licencji: 533). Pan Andrzej Przewoźnik pracował kolejno: w latach 1994 - 2000 w Domu Maklerskim BGK S.A.(od 1996 r. Wiceprezes, a od 1999 r. p.o. Prezesa Zarządu), w latach 2000 - 2003 w Domu Maklerskim Polonia Net S.A. jako Dyrektor POK w Warszawie, w latach 2003 - 2004 w Banking Gain Management Consulting Group S.A. jako Dyrektor Inwestycyjny. Od 2005 jest zatrudniony na stanowisku Dyrektora Inwestycyjnego w Capital Partners S.A. Od 2005 roku w Domu Maklerskim Capital Partners S.A. pełni funkcję Prezesa Zarządu. Ponadto Pan Andrzej Przewoźnik prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Doradztwo - Andrzej Przewoźnik.
Andrzej Chmielecki
Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku (Wydział Ekonomiki Transportu, specjalność Ekonomika i Organizacja Handlu Zagranicznego, dyplom magistra ekonomii z wyróżnieniem w roku 1987) oraz Studium Podyplomowego MBA Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów (2005) W latach 1987-1991 pracował na Uniwersytecie Gdańskim w Gdańsku, na Wydziale Ekonomiki Produkcji w Katedrze Finansów. W latach 1990-1992 był Dyrektorem Finansowym i Wiceprezesem Zarządu PHZ Navimor Sp. z o.o. W latach 1992-1998 był Dyrektorem Oddziału w Gdańsku Banku Handlowego w Warszawie, następnie w 1998 roku pracował jako Ekspert ds. Restrukturyzacji w Oddziale Regionalnym i Dyrektor Oddziału Centrum w Gdańsku Powszechnej Kasy Oszczędności Bank Państwowy. W latach 1998-2006 pracował kolejno jako: Dyrektor Oddziału w Gdańsku LG Petro Bank SA, Dyrektor Finansowy i Prokurent Zarządu Stoczni Gdynia SA, Dyrektor Banku ds. Logistyki i Bezpieczeństwa Nordea Bank Polska SA i jako Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych Koncernu Energetycznego ENERGA SA w Gdańsku. Od lipca 2006 roku do października 2014 jako Dyrektor Departamentu Logistyki i Bezpieczeństwa w Centrali Nordea Bank Polska SA. Do marca 2015 zatrudniony w PKO Banku Polskim SA. Obecnie wykonuje czynności eksperckie na rzecz różnych podmiotów gospodarczych. Członek Rady Głównej Konfederacji Pracodawców LEWIATAN.
Mariusz Jagodziński
Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego. Pan Mariusz Jagodziński jest licencjonowanym doradcą inwestycyjnym (nr licencji: 101) oraz maklerem papierów wartościowych (nr licencji: 1117). Karierę zawodową na rynku kapitałowym rozpoczął w 1994 roku, w Biurze Maklerskim Banku Gdańskiego, jako analityk papierów wartościowych. Przez następne trzy lata pracował w Centrali Banku Gdańskiego i pełnił m.in. funkcję Zastępcy Dyrektora w Departamencie Transakcji Rynku Kapitałowego Banku Gdańskiego SA. W latach 1997 - 2002 kierował Biurem Zarządzania Aktywami IDM Kredyt Banku SA. W połowie 2001 roku Zarząd Kredyt Banku SA (aktualnie grupa kapitałowa KBC z Belgii) zlecił mu misję stworzenia Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. W utworzonym TFI powierzono mu następnie funkcję Członka Zarządu. Od marca 2002 roku do listopada 2005r. zatrudniony był jako Dyrektor Pionu Transakcji i Zarządzania Inwestycjami w TP Invest Sp. z o.o. Obecnie Pan Mariusz Jagodziński pełni funkcje Prezesa Zarządu w Future Capital Sp. z o.o. Równocześnie, łączy praktykę zawodową z pracą naukową z zakresu wycen przedsiębiorstw w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bożena Szczęśniak
Jest absolwentką Politechniki Śląskiej w Gliwicach (Wydział Architektury, dyplom ukończenia w roku 1989, mgr inż. arch). W latach 1988-1990 pracowała w Pracowni Projektowej w Gliwicach. Od roku 1990 podjęła pracę w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością WM Pracownia Projektowania Miasta na stanowisku asystenta projektanta, a po uzyskaniu w 1993 roku uprawnień budowlanych - na stanowisku samodzielnego projektanta. Od 2009 roku prowadzi własną firmę architektoniczną pod nazwą BOARCH Pracownia Projektowa.
Pani Bożena Szczęśniak jest żoną akcjonariusza posiadającego powyżej 5% akcji PROCAD SA, Pana Janusza Szczęśniaka, Wiceprezesa Zarządu PROCAD SA.
Hubert Kowalski
Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej Wydziału Architektury i Urbanistyki. Za dyplom ukończenia uczelni w 2007 roku otrzymał nagrodę SARP w kategorii Dyplom Roku. W latach 2005-2010 pracował na stanowisku asystenta projektanta w WM Pracownia Projektowania Miasta sp. z o.o. Uczestniczył m.in. w przygotowaniu projektów Parku Naukowo Technologicznego w Gdyni, Teatru Muzycznego w Gdyni oraz Szkoły Muzycznej im. Z. Noskowskiego. Od 2009 roku prowadzi własną firmę architektoniczną www.hubertkowalski.pl w Gdańsku. Jest członkiem grupy projektowej AGREST group, wraz z którą wygrał w 2008 roku ogólnopolski konkurs Akcja Kreacja. Jest współzałożycielem Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Energooszczędnego. W roku 2010 otrzymał uprawnienia budowlane.
Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami Członkowie Rady Nadzorczej:
- nie prowadzą działalności konkurencyjnej, w szczególności nie uczestniczą w spółkach konkurencyjnych wobec PROCAD SA oraz spółkach Grupy Kapitałowej PROCAD jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członkowie organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczą w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członkowie ich organu,
- nie są wpisani w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.04.2015, 22:56 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |