Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS, 3 maja 2015 r. /PRNewswire/ - Szwajcarska marka zegarków Hublot miała dziś zaszczyt bycia gospodarzem spotkania przedstawicieli prasy z dziesięciokrotnym mistrzem świata Floydem "Money" Mayweatherem, w trakcie którego doszło do ogłoszenia wsparcia przez markę nadchodzącej walki sławnego boksera z Mannym Pacquiao w sobotę wieczór w Las Vegas.
W celu upamiętnienia tej okazji dyrektor generalny firmy Hublot Ricardo Guadalupe przekazał niepokonanemu championowi prezent pod postacią zegarka wysadzanego szmaragdami King Power WBC Full Pave. Mistrz także wystąpi w spodenkach z logo firmy w trakcie sobotniego starcia. Zgodnie z etosem marki Hublot - pierwsi, inni, wyjątkowi - jest to pierwsze w historii wystąpienie Mayweathera w spodenkach z nazwą jakiegokolwiek sponsora. Przekazanie podarunku miało miejsce zaledwie kilka minut przed wyczekiwanym oficjalnym ważeniem.
"Wszyscy wiedzą, że jestem wielbicielem luksusowych zegarków, wśród nich marki Hublot - potwierdził Mayweather. - Jestem bardzo wdzięczny za wsparcie firmy i z przyjemnością dodam model King Power WBC Full Pave ze szmaragdami do mojej kolekcji" - dodał bokser.
"Cieszymy się, że od czasu nawiązania współpracy w roku 2012 możemy być częścią organizacji World Boxing Council. Z dumą wspieramy Mayweathera w najważniejszym starciu w całej jego karierze. Zdumiewające osiągnięcia, których dokonał na przełomie lat poprzez nieustępliwość i oddanie sportowi sprawiają, że bokser idealnie pasuje do marki Hublot. Będziemy jutro świadkami wielkiego wydarzenia" - skomentował dyrektor generalny firmy Hublot, Ricardo Guadalupe.
Poza przekazaniem podarunku i sponsorowaniem Mayweathera, marka Hublot podkreśla wyjątkową atmosferę walki poprzez niepowtarzalne wydarzenie w butiku Hublot w Caesar's Palace. Na oficjalnym interaktywnym ringu Hublot goście mogą robić zdjęcia z akcesoriami bokserskimi noszącymi logo marki, włączywszy szlafrok, rękawice i pas mistrzowski.
Floyd "Money" Mayweather, niepokonany w 47 walkach i noszący tytuł TBE - The Best Ever, czyli najlepszy w historii, skrzyżuje rękawice z Mannym Pacquiao 2 maja w MGM Grand w Las Vegas. Wydarzenie okrzyknięto najważniejszą walką w historii boksu. 11-krotny mistrz świata, który nie przegrał żadnego starcia od czasów zdobycia pierwszego tytułu mistrza świata w 1998 roku wnosi na ring niezrównany balans taktyczny, który wyróżnia go na tle innych sportowców. Poza ringiem Mayweather jest wielkim fanem marki Hublot i często zajmuje miejsce blisko parkietu podczas gier zespołu Miami Heat, długoletniego partnera firmy.
Legendarne już relacje partnerskie między marką Hublot a organizacją World Boxing Council, organem zarządzającym w tej legendarnej dyscyplinie sportowej, rozpoczęły się w 2012 roku, kiedy to firma podjęła się połączenia żarliwości i sztuki boksu z pasją i historią świata zegarków. Wyjątkowe połączenie doprowadziło do powstania 12 niepowtarzalnych zegarków dedykowanych dwunastu legendarnym bokserom. Noszące autografy sportowców zegarki wystawiono na aukcji, z której dochód pod postacią 1 miliona dolarów został przekazany na cele charytatywne organizacji World Boxing Council, włączywszy ufundowanie funduszu emerytalnego dla byłych bokserów w ponad 40 krajach na całym świecie.
LINK TO BROLL: https://www.hightail.com/download/bXBaeVdpeFV5UkYzZU1UQw
LINK TO IMAGES: https://app.box.com/s/8sseep5ezvvet65n8ehcql5pvazwqf48
O marce Hublot
Hublot - inny sposób na postęp. Tak twierdzą ci, którzy znają tę wyjątkową markę luksusowych zegarków szwajcarskich, dzięki której każda chwila tworzy przyszłość w zawrotnym tempie. Marzenie, początkowo powstałe i rozwinięte dzięki prezesowi Jean-Claude'owi Biverowi z dyrektorem generalnym Ricardo Guadalupe, doprowadziło do przemiany marki w prawdziwą historię sukcesu. Modele zegarków Big Bang, King Power i Classic Fusion stały się symbolami tradycji, która podlega ciągłym przemianom. Od skomplikowanej konstrukcji i niespotykanych materiałów do partnerstwa na światowym poziomie, na przykład z marką Ferrari czy w ramach FIFA World Cup™, firmę Hublot charakteryzuje filozofia sztuki syntezy, czyli przenoszenia tradycji w przyszłość.
Na poziomie komercyjnym sieć sprzedawców firmy szybko się rozrosła i w tej chwili liczy 750 punktów sprzedaży i ponad 70 niezależnych butików w lokalizacjach na całym świecie (Genewa, Cannes, Saint-Tropez, Paryż, Londyn, Berlin, Moskwa, Nowy Jork, Miami, Beverly Hills, Las Vegas, Atlanta, Singapur, Szanghaj, Pekin, Hongkong, Dubaj, Abu Dhabi, Kuala Lumpur, Ginza itd.). Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.hublot.com.
Źródło: Hublot
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.05.2015, 12:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |