Newsletter

Stowarzyszenie APEX organizuje konkurs nagród pasażerów w 2015 roku

05.05.2015, 16:34aktualizacja: 05.05.2015, 16:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Oceny pasażerów pomogą określić, które linie lotnicze zapewniają największy poziom satysfakcji klienta.

NOWY JORK, 5 maja 2015 r. /PRNewswire/ - Opinie pasażerów, którzy w ostatnim okresie odbyli podróż liniami lotniczymi, mogą pomóc w wyłonieniu przewoźnika zapewniającego największe zadowolenie klienta. Plebiscyt uznany za najbardziej prestiżowy w branży i oparty na faktycznych ocenach klientów, Nagrody Pasażerów to coroczny konkurs, w którym podróżni z całego świata mogą określić swój poziom satysfakcji poprzez wypełnienie ankiety internetowej.

Konkurs umożliwia pasażerom dzielenie się swoimi opiniami na temat usług świadczonych przez linie lotnicze w trakcie lotu i jest źródłem wartościowych i szczerych komentarzy na temat obsługi. Respondenci oceniają przewoźników między innymi na podstawie usług naziemnych, komfortu na pokładzie, dostępnych możliwości rozrywki i łączności. Podróżni mogą wypełnić dostosowywalną ankietę na stronie: www.passengerchoiceawards.com dowolną ilość razy w okresie od 1 maja do 30 czerwca tego roku.

"Każda ankieta przechodzi tabulację z zachowaniem naukowej precyzji wykonywaną przez firmę Nielsen przodującą w dziedzinie badań konsumenckich. Dzięki temu możliwe jest dokonanie oceny linii lotniczych na całym świecie pod kątem osiągnięć - wyjaśnia Russ Lemieux, dyrektor wykonawczy organizacji APEX, stowarzyszenia stojącego na straży satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych (ang. Airline Passenger Experience Association). - Przewoźnicy biorący udział w konkursie nie tylko mają dostęp do komentarzy klientów, ale także presja przyznawanych nagród zachęca linie do pracy nad zwiększeniem satysfakcji klienta ze świadczonych usług" - dodaje dyrektor.

Zwycięzcy ogłaszani są każdej jesieni podczas gali wręczenia nagród organizacji APEX, która w tym roku odbędzie się 28 września w Portland w stanie Oregon w Stanach Zjednoczonych. Finaliści konkursu zostaną wyłonieni na podstawie opinii pasażerów, a członkowie organizacji APEX wybiorą zwycięzców. Firma OnBoard International jest w tym roku sponsorem zapewniającym usługi tłumaczeniowe w ramach Nagród Pasażerów 2015 r.

O Nagrodach Pasażerów

Konkurs Nagrody Pasażerów powstał w celu umożliwienia pasażerom linii lotniczych przekazywania swoich komentarzy na temat jakości świadczonych usług. Ankietę wypełnić można na stronie: www.passengerchoiceawards.com. Warto także odwiedzić strony Nagród Pasażerów w portalach FacebookTwitter.

APEX

Airline Passenger Experience Association (APEX), czyli stowarzyszenie stojące na straży satysfakcji klientów korzystających z usług linii lotniczych to sieć firm i ekspertów niezrzeszonych działających w obszarze zapewniania najwyższego poziomu zadowolenia pasażerów na całym świecie. Każdego dnia członkowie organizacji APEX oceniają satysfakcję klientów poprzez presję społeczności i wpływają na polepszenie każdego aspektu usług przewoźników, od projektów, planowania i rozmieszczenia siedzeń, rozrywkę i systemy komunikacji na pokładach lotów komercyjnych, do salonów na lotniskach i posiłków na pokładzie. Celem stowarzyszenia APEX jest umocnienie branży i zwiększenie szans na rozwój przedsiębiorczości przez edukację, innowację, spotkania biznesowe i reputację.

Źródło: Airline Passenger Experience Association (APEX)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2015, 16:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ