Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 48 mln zł i była o 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 161 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 109 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w odniesieniu do kwietnia 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2015 r. wyniósł 26 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu do kwietnia roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 87 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec kwietnia 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w kwietniu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21% od osiągniętej w kwietniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec kwietnia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, tj. o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., zaś na
2
rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, zatem o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w kwietniu 2014 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.05.2015, 09:42 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |