Newsletter

Nowe inwestycje Velvet CARE

12.05.2015, 17:43aktualizacja: 12.05.2015, 17:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

VC_modul reklamowy
VC_modul reklamowy
W drugim kwartale 2015 r. zostaną uruchomione nowe linie technologiczne w jednym z największych zakładów papierniczych w Polsce należącej do Velvet CARE fabryce w Kluczach. To właśnie tam powstają najbardziej znane produkty z bibuły higienicznej - papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne Velvet. Kompleksowe inwestycje w perspektywie najbliższych 2 - 3 lat, których wartość szacuje się na ok. 200 mln zł, mają na celu zwiększenie mocy produkcyjnych oraz rozszerzenie asortymentu, zarówno na potrzeby własne, jak i kontrahentów zainteresowanych produkcją marek własnych.

Velvet CARE, polska firma powstała w wyniku wykupu menedżerskiego współfinansowanego przez fundusz inwestycyjny Avalon MBO II, będąca właścicielem marki Velvet, wiodącego gracza na polskim rynku papierowych wyrobów higienicznych, sukcesywnie od 2 lat realizuje ambitny plan rozwoju.

W 2014 roku zmodernizowano papiernię w Kluczach, dzięki czemu wprowadzono nową, jeszcze lepszą jakość produktów marki Velvet. Standardem stały się trójwarstwowe, a nie jak dotychczas dwuwarstwowe, papiery toaletowe oraz bardziej chłonne ręczniki papierowe, produkowane z wykorzystaniem technologii DESL. Zmieniono opakowania oraz zaprezentowano światu nową ikonę marki - misia polarnego.

W bieżącym roku przystąpiono do 2. etapu inwestycji w park maszynowy. W drugim kwartale ruszą nowe linie technologiczne, które znacząco zwiększą moce produkcyjne oraz umożliwią produkcję zupełnie nowych kategorii produktów (nawilżany papier toaletowy, nawilżane chusteczki do pielęgnacji niemowląt), w tym także wyrobów kosmetycznych o najwyższej jakości (chusteczki higieniczne z balsamem). Nowe produkty z segmentu premium będą dostępne na polskim rynku już w II kwartale 2015 roku. Szacuje się, że całkowita wartość inwestycji w ciągu 2 - 3 lat wyniesie ok. 200 mln zł.

"Są to inwestycje przełomowe dla Velvet CARE, pozwalające na zaoferowanie innowacyjnych produktów naszym konsumentom. Umożliwią one rozszerzenie portfolio marki Velvet o zupełnie nowe kategorie rynkowe ale również, dzięki znacznie zwiększonym mocom produkcyjnym, pozwolą zaoferować naszym partnerom możliwość produkcji marek własnych w wielu obszarach" - komentuje Marek Ściążko, wiceprezes Velvet CARE.

Materiał na zlecenie: agencja PR Room

KONTAKT:

Julita Dąbrowska

tel. 501.597.504

e-mail: julita@prroom.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 12.05.2015, 17:43
Źródło informacji Velvet CARE Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii