Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Empathy and Emotional Connection: smart, interactive and empathic international business stories" - pod tym hasłem międzynarodowi prelegenci zaprezentują innowacyjne rozwiązania biznesowe i przedstawią podstawę do dyskusji na temat znaczenia emocji i empatii w kontekście biznesowym.
Szczególnie w obszarze skutecznej obsługi klienta istotna jest umiejętność empatii w obszarze potrzeb i spraw klienta. Głównym celem jest wzajemne zrozumienie zamiast wyłącznego nawiązywania kontaktów oraz umiejętność do wyrażania entuzjazmu w każdej formie kontaktu.
W ten sposób możliwe jest zachowanie w pamięci pozytywnych wrażeń, które zapewnią klarowne pozycjonowanie i zróżnicowanie na rynku.
Prelegenci, którzy będą obecni w tym roku:
- Alper Alten, Customer Services Quality Management and Planning Senior Management, Vodafone Turkey, Turcja,
- Ela Banu, Head of Advisory Contact Centres & Mihaela Predica, Head of Business Area (Accounts, Payments, Value Added Services), ING BANK, Rumunia
- Ilker Baydar, CEO, Markafoni, Zizigo, Enmoda, Misspera at Naspers Group Turkey, Turcja,
- Carmen Beissner, Global Director Customer Care & CRM, Delivery Hero/Lieferheld, Niemcy,
- Piotr Merkel, Managing Partner, IQMart, Polska,
- Driss Saibi, Deputy CTO, Priceminister, Francja
10. nagroda specjalna CCC
Szczególny jubileusz czeka na Państwa podczas tegorocznej konwencji CCC. Już po raz 10. nagrodą specjalną CCC wyróżniona zostanie osoba za osiągnięte wyniki oraz zaangażowanie na rzecz przemysłu centrów obsługi klienta i zostanie przyjęta w poczet CCC Hall of Fame.
O tym, kto będzie laureatem naszego jubileuszu w 2015 r., dowiecie się Państwo 8 października 2015 r. w Berlinie!
O konwencji CCC
Konwencja CCC to impreza biznesowa związana z obszarem obsługi klienta, obejmująca wiele krajów i wspierająca wymianę międzynarodowych ekspertów. Konwencja CCC została powołana do życia w 1998 r. w Wiedniu w celu profesjonalizacji i rozwoju wizerunku w obszarze obsługi klienta. To wydarzenie co rok wykracza poza obszar przemysłu i w prelekcjach keynote oraz podczas wspólnych dialogów tematem są międzynarodowe trendy w gospodarce oraz skuteczne modele biznesowe.
18 Konwencja CCC
"Empathy and Emotional Connection: smart, interactive and empathic international business stories"
Czwartek, 8 października 2015 r., Humboldt Carré, Berlin
Program: godz. 12:00 - 20:00 z Networking Event
Cena biletu: 990 EUR bez VAT (łącznie z wieczorną wspólną imprezą, wyżywieniem, dokumentami z prezentacji)
Osoba do kontaktu w sprawie konwencji CCC:
Irene Husczawa
Events
Competence Call Center
tel. +43 1 811 22-7724
e-mail: convention@yourccc.com
-
Marianne Rutrecht
Public Relations
tel. +43 1 811 22-7703
e-mail: Marianne.Rutrecht@yourccc.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2015, 11:41 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
-
Komunikat prasowy Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa po pożarze budynku wielorodzinnego w Ząbkach - apel PIIB o pilny przegląd poddaszy w Polsce
W związku z pożarem budynku wielorodzinnego w Ząbkach koło Warszawy, Polska Izba Inżynierów Budownictwa składa wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym mieszkańcom oraz wskazuje na konieczność podjęcia natychmiastowych działań prewencyjnych i kontrolnych w skali ogólnopolskiej.- 04.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Izba Inżynierów Budownictwa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ